jag fick jeTTEmyCket glaSs av cheyen i kassan fast jag bara betala för 1 kula (hon kanske ville ha fler kulor )
::impa
Jag har faktiskt gjort exakt samma observation... min premiärtur gick till Rosen, men ded blev bara ett varv runt bensinpumparna för det var kö ut genom dörren av cyklisterSkinnställsrabatten är borttagen, förutom när Lilltessan står i kassan.
Folk kommer fortsätta åka till rosen, själv har jag börjat möga ur pga alla jävla Kalle Anka cyklister.
Väller in av de hjonen i en aldrig sinande ström..
Lägg till ett mackpris på 85 pistoleras så börjar jag nu leta subtistut
Cyklister är fan ett snålare släkte än hoj-åkare. Dom beställer på sin höjd en kopp kaffe per gubbe men eftersom alla pröjsar med kontokort tar det en evighet. Sen käkar dom sina medhavda proteinkakor och skit dom förvarar i sina bögslungor.
Därför borde dom ha en egen kö så alla vi storkonsumenter av räkmackor och klämgrillisar slipper köa.....
ska vi dra till bulten och bowla?
View attachment 387559
jag fick jeTTEmyCket glaSs av cheyen i kassan fast jag bara betala för 1 kula (hon kanske ville ha fler kulor )
::impa
ska vi dra till bulten och bowla?
View attachment 387559
På Café Killeröd utanför Båstad kostar räkmackorna 135:- så 85:- tyckte jag var billigt! Vi var där tre pers och fikade med varsin räkmacka, kaffe och en kaka för ett tag sedan, notan slutade på nära 700 kr!
http://www.cafe-killerod.se/38-prislista.htm
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |