Obehagligt att se hur polisen vinglar omkring, trängs under möte och skapar risker som inte står i proportion till syftet med ingripandet om det gäller oväsen.
Hur hög är adrenalinnivån när man gör så för att få bötfälla någon för ett dönerör, hur befogat just det än må vara?
Har en granne med en Electra på vilken han stolt apterat tomma 3" hängrännor, förlåt stuprör. Syftet är alltså att förstärka det prestandalösa smattret och han lyckas irriterande väl i sitt uppsåt. Med detta följer det klassiska moppefuckotorrgasandet, givetvis med kopplingen indragen för att kunna åstadkomma högre löjlighetsfaktor. Dessa masturbationsövningar utföres med förkärlek utan hjälm här i grannskapet med huvudet roterande värdigt flickan i "Exorcisten", ackompanjerat av ett ansiktsuttryck som uttryckligt utstrålar en omisskännlig önskan om att; "Se mig, se mig eller i brist på detta, hör mig!".
Det akustiska fenomenet som uppstår mellan husväggarna är lika löjeväckande som irriterande. Han och många med honom borde få tvångstitta på det där southparkavsnittet där de häcklar Harleyriders.
Hur många liknande övningar och brist på förståelse för folks missnöje, samma inskränkta uppträdande kan ni identifiera hos "piloter", (vilket corny uttryck), framförande fordon som ligger flertalet användare på detta forum varmare om hjärtat?
Kan denna tråd vara en hint, månne?