Stoppad av polisen, till fots??

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hemvandrare, skrev han ju.

Han var väl på obygden nånstans, så då blir han väl utvandrare?

Om invandrare är dåligt, då borde ju utvandrare va awesome!?

TS: Varför skulle inte t.ex Nark kunna åka bil? Ska de springa ifatt buset eller?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Du bommade! Gå och gå tills hon stannar dig igen. Glasklart vertikallägesläge, det måste det vara, för det har jag sett på film...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Han var väl på obygden nånstans, så då blir han väl utvandrare?

Om invandrare är dåligt, då borde ju utvandrare va awesome!?

TS: Varför skulle inte t.ex Nark kunna åka bil? Ska de springa ifatt buset eller?

Isåfall blir det bortvandrare.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Aldrig sagt att de inte kan åka bil, hade bara fått för mig att poliser i civilbil måste bära uniform...:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du bommade! Gå och gå tills hon stannar dig igen. Glasklart vertikallägesläge, det måste det vara, för det har jag sett på film...

Fekk, får ha bättre koll på mina filmsexscenarion till nästa gång så att jag vet när det är läge att blanda ihop fiction med verkligheten:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
1. Han gick hemifrån sitt= utvandrare.
2. Han gick igenom en annan ort=genomvandrare.
3. Han skulle gå in i en anna ort= invandrare.

Alltså var det fullständigt berättigat av snuten att stanna honom. Dessutom hade han ju TRÄNINGSBYXOR!!!:rofl

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Alltså var det fullständigt berättigat av snuten att stanna honom. Dessutom hade han ju TRÄNINGSBYXOR!!!:rofl

Aha, så egentligen ville de bara kolla mina papper?:va Kanske hade missat när utegångsförbudet gick i effekt..:gnissla :1984

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hon sa att hon var snut, inte plit. Det e en jävla skillnad. :D

Polis och plit låter tillräckligt lika för att jag ska bortse från att du tycker att det är skillnad :D Du får inte vara i tråden förresten, din avatar e leskig:7peta

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Polis och plit låter tillräckligt lika för att jag ska bortse från att du tycker att det är skillnad :D Du får inte vara i tråden förresten, din avatar e leskig:7peta

Lättskrämd?
Till ämnet så kan det vara så att hon kollade att du inte var en skum balt ute på dåligheter i folks bostäder. Det finns rätt gott om dem för tillfället verkar det som.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Lättskrämd?
Till ämnet så kan det vara så att hon kollade att du inte var en skum balt ute på dåligheter i folks bostäder. Det finns rätt gott om dem för tillfället verkar det som.

Näe, men just It har jag barndomstrauman från...:gnissla

Kan så vara, min gissning är att de letade efter skummisar, antingen för att de tyckte jag såg misstänkt ut eller helt enkelt för att det nyligen hänts något i närheten och jag matchade någon typ av signalement. Man vet inte så noga :)

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...

Apppapppappp! :mattias

Snut= Polis
Plit= Fångvaktare men även polis dock med tonvikt på fångvaktare.:4skrika

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Trafficking, läskiga grejer.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Skriv ett brev till Aft*nbladet och berätta hur kränkt du känner dig. Påpeka att du blev stoppad på grund av att du var student och att hela studentgruppen känner sig förföljda. Luktar löpsedel av detta :fakta