Jag stavade rätt...akora skrev:Rikard stavas Rikard, inte Rickard.
På engelska stavas det Richard, inte Rickard.
Rikard Rikard Rikard Rikard
Jag stavade rätt...akora skrev:Rikard stavas Rikard, inte Rickard.
På engelska stavas det Richard, inte Rickard.
Rikard Rikard Rikard Rikard
ahh jag okså skulle på kalas men de blir höj istället så jag e på ut å åka på söndag. hoppas de blir brå väderMr Gixxer skrev:Får se om vi, jag o Micke6 e på G då!?
De e "lite" kalas på Lördag/Söndag o som ni kanske förstått så spottar/späder vi inte i glaset. (med tjejerna gör vi andra grejer!!!)
Likväl som vi inte bangangar på att köra hoj..........!!!! (nästan!? bättre än ett rekorderligt......!!!!?)
Vilket allt e betydligt mer givande än att fika!!!!!!!!!!!! (fika kan väll va trevligt nån gång ibland.....!!!!) men.....
Zesse skrev:Schyrre!!
Är inte insatt, men det fungerar nog att höra av sig när som helst...Bladehunter skrev:Måste man dyka upp på torget idag för att bli medlem? Har egentligen inte tid lite körigt idag....
Lite mitt fel det där, de andra fick förhinner så då va tanken att jag skulle komma ditt. Men på söndagsmorgonen så blev jag tvungen att passa systersunge.Arons Mc skrev:Träffas på torget kl 12 va de, men ja kom dit lite senare å då stog de några hojar där å så kom några färgglada succar dit samt gröna faran. lite tjöt först sen blev vi 4 hojar som gasade Kolhättan,Ödsmål, Backamo, Trollhättan, VBG å Lane-ryr 14 kurviga mil ung
Synd att vissa hade för mycke
Dåligt att ansvariga inte dök upp,men sommar har ju inte riktigt börjat än,,,,,
Många tyckte att de kunne vara bra att bestämma vissa dagar som man träffas för att gasas
ja-ja ha de gött
skappe skrev:hahah oj hoppas du inte tog illa upp men den va strypt förra året när jag körde ...kan ha vart därför...men de är inte fel på hojen tycker dom är rätt schysta och roliga att köra
de stämmer jätte bra ...kommer ihåg att han undra så varför jag inte drog med honom i tunnlarna ..men de va ju de att de va ju inte lika roligt för den va ju strypt.....men den åkte bort ganska fort och så njöt jag resten av sommaren.....de är en ganska rolig hoj ..men nu ska han säljasZesse skrev:hehe, ingen fara... jaså det var du som körde den... tror du träffade min polare på en svart likadan förra sommaren.. kan det stämma?
Ja, han är för lurig den där kaptenen...N skrev:Kan ju hända att jag hade kunnat åkt med om ja inte hade tagit dom sista..
MEN Kaptenen bara stod där å lockade mig
körde dock 40mil på lördagen i samband med twinträffen i gbg
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024