Stor körning på söndag (8/5 -05) Kl: 12:00 Torget

Andrej_24

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Ort
K-Hamn
Hoj
Retta,GSXR
Mr Gixxer skrev:
Får se om vi, jag o Micke6 e på G då!?
De e "lite" kalas på Lördag/Söndag o som ni kanske förstått så spottar/späder vi inte i glaset. :fyllisar (med tjejerna gör vi andra grejer!!!) :) :tuttar
Likväl som vi inte bangangar på att köra hoj..........!!!! (nästan!? bättre än ett rekorderligt......!!!!?)
Vilket allt e betydligt mer givande än att fika!!!!!!!!!!!! :7peta (fika kan väll va trevligt nån gång ibland.....!!!!) men..... :va :4skrika
ahh jag okså skulle på kalas men de blir höj istället så jag e på ut å åka på söndag. hoppas de blir brå väder
 

skappe

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
suzuki tl1000r
Zesse skrev:


hahah oj hoppas du inte tog illa upp :) men den va strypt förra året när jag körde ...kan ha vart därför...men de är inte fel på hojen tycker dom är rätt schysta och roliga att köra :tummenupp
 

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Bladehunter skrev:
Måste man dyka upp på torget idag för att bli medlem? Har egentligen inte tid lite körigt idag....
Är inte insatt, men det fungerar nog att höra av sig när som helst...
 

Arons Mc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
uddevalla
Hoj
suzuki
Stor åkning????????

Träffas på torget kl 12 va de, :va men ja kom dit lite senare å då stog de några hojar där å så kom några färgglada succar dit samt gröna faran. lite tjöt först sen blev vi 4 hojar som gasade Kolhättan,Ödsmål, Backamo, Trollhättan, VBG å Lane-ryr :tummenupp 14 kurviga mil ung :banana
Synd att vissa hade :fyllisar för mycke :hihi
Dåligt att ansvariga inte dök upp,men sommar har ju inte riktigt börjat än,,,,,
Många tyckte att de kunne vara bra att bestämma vissa dagar som man träffas för att gasas :yoparty
ja-ja ha de gött
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Arons Mc skrev:
Träffas på torget kl 12 va de, :va men ja kom dit lite senare å då stog de några hojar där å så kom några färgglada succar dit samt gröna faran. lite tjöt först sen blev vi 4 hojar som gasade Kolhättan,Ödsmål, Backamo, Trollhättan, VBG å Lane-ryr :tummenupp 14 kurviga mil ung :banana
Synd att vissa hade :fyllisar för mycke :hihi
Dåligt att ansvariga inte dök upp,men sommar har ju inte riktigt börjat än,,,,,
Många tyckte att de kunne vara bra att bestämma vissa dagar som man träffas för att gasas :yoparty
ja-ja ha de gött
Lite mitt fel det där, de andra fick förhinner så då va tanken att jag skulle komma ditt. Men på söndagsmorgonen så blev jag tvungen att passa systersunge.
Där har du anledningen till att det blev som det blev. Sorry, men det blir bättre planerat nästa gång.
Dock skulle Lucifer dyka upp och ta emot anmälningar, ska ringa och tjöta med honom nu får vi se hur det gick.

Ledsen för ett första dåligt intryck, blir bättre så fort jag fått ny hoj :)
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Ja, jag var ju uppe i dalarna och gasade fyrhjuling. Det var kul det med. Film finns... :hihi (Fast oredigerad än så länge...)
 

Zesse

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha FZR1000 -89
skappe skrev:
hahah oj hoppas du inte tog illa upp :) men den va strypt förra året när jag körde ...kan ha vart därför...men de är inte fel på hojen tycker dom är rätt schysta och roliga att köra :tummenupp

hehe, ingen fara... jaså det var du som körde den... tror du träffade min polare på en svart likadan förra sommaren.. kan det stämma?
 

skappe

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
suzuki tl1000r
Zesse skrev:
hehe, ingen fara... jaså det var du som körde den... tror du träffade min polare på en svart likadan förra sommaren.. kan det stämma?
de stämmer jätte bra ...kommer ihåg att han undra så varför jag inte drog med honom i tunnlarna ..men de va ju de att de va ju inte lika roligt för den va ju strypt.....men den åkte bort ganska fort och så njöt jag resten av sommaren.....de är en ganska rolig hoj ..men nu ska han säljas :tungan
 

Nanders

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Crf 450,Z50
Kan ju hända att jag hade kunnat åkt med om ja inte hade tagit dom sista..
MEN Kaptenen bara stod där å lockade mig :fyllisar
körde dock 40mil på lördagen i samband med twinträffen i gbg :yoparty
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
N skrev:
Kan ju hända att jag hade kunnat åkt med om ja inte hade tagit dom sista..
MEN Kaptenen bara stod där å lockade mig :fyllisar
körde dock 40mil på lördagen i samband med twinträffen i gbg :yoparty
Ja, han är för lurig den där kaptenen... :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top