Filmad i trakterna? Lägg upp den på nätet så vi får seexistenz skrev:Klart Dumheter 1 kommer visas, och ni ska få stå på scenen och hänga hundhuvud och förklara er körning för den förargade publiken
Filmad i trakterna? Lägg upp den på nätet så vi får seexistenz skrev:Klart Dumheter 1 kommer visas, och ni ska få stå på scenen och hänga hundhuvud och förklara er körning för den förargade publiken
mb skrev:Filmad i trakterna? Lägg upp den på nätet så vi får se
Gradda skrev:Synd att de va nu i helgen.... är ju ungdomensdag här i solle nu på lörda å en massa band å artister ska ju spela då... får se hur jag gör, men kanske dyker förbi en sväng eventuellt....
ok,kan skicka ett pm på fre kväll eller på lör morron senast 9.00 om jag drar upp,mycket att stå i nu sista dagarna på semestern,varit lite slö tidigare blir nog bara över dagen för mig med isf, plånboken har inte hämtat sig riktigt sen gatufesten änHolger skrev:är eventuellt sugen på att hänga med upp en sväng men bara över dan/kvällen isåfall sen glider jag hem.
Lam-Kaka skrev:existenz: var kommer rund turen åkas?(ungefär), hinner tyvär inte till badhus parken till kl13:00. jobbar till kl 15:00 men ska försöka smita lite tidigare sen så tar det 30-40 min till östersund.
Titan_Linkan skrev:Den tiden då du slutar kommer nog alla vara vid Motorexpo. men sen kommer TitanMc dra iväg någonstans. Häng med där då!
Lam-Kaka skrev:Givitvis Kommer nog troligen bli en gsx1000r + zx9 med också , värst att zx9 är en touring hoj , men tala inte om det för han som kör den . Vi lär åka in en sväng imorgon också runt 20:40-21:00 lär vi va med macdonken om det inte blir för många om vägar ditt.
Plupp skrev:Man börjar nästan känna sig lite utlämnad som bastardåkare mot alla sporthoja...
Mera bastardåkare vill jag se här....
I morrn blire nog fan om inte d blir väder men d får vi hoppas på att d inte blir...
Titan_Linkan skrev:Hörru mannen! vi drar ut nu och rockar lite! Drar till Glenn och kollar hur han jobbar!
Jompas skrev:Hörru du lam-kaka jag tror jag hänger på! Ska bara in i garaget ikväll å byta olja o filter så ska vi se på fan om inte vädret håller i sig sen!!! kom upp till åre ikväll kan vi dricka kaffe & byta olja!!!
existenz skrev:Ja gör det, tar ju bara 45min att åka från Sollefteå och hit... ta med dig ett gäng polare också så blir resan roligare
Gradda skrev:hade det tage 45min att köra till ö-sund hade jag lätt kommit förbi en sväng! men jag kör inte 18mil om på 45min är jag rädd.. tar snarare runt 2timmar om man avrundar uppåt...
Plus att det pågår en ombyggnad av vägen genom Ragunda. En par kilometer kanske med grov makadam. Om de inte fått ordning på det nu dvs...existenz skrev:Ja just det 125'a såg inte det , ja men säg 2 timmar då, räcker om du åker kl 11.00 då är du här till 13.00 sen åker du med på crusingen som är klar ca 15.00-16.00, då är du ju iaf hemma till 17-18 någon gång,
existenz skrev:Klockrent väder! Inte länge kvar till crusingen nu, hoppas det blir en bra upplösning!
Glenn_ skrev:Ja de verkar som att vädergudarna är med oss!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|