Stor MC FEST i Östersund 17/7 !!!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
existenz skrev:
Klart Dumheter 1 kommer visas, och ni ska få stå på scenen och hänga hundhuvud och förklara er körning för den förargade publiken :mattias

:hihi :tungan
Filmad i trakterna? Lägg upp den på nätet så vi får se :)
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Synd att de va nu i helgen.... är ju ungdomensdag här i solle nu på lörda å en massa band å artister ska ju spela då... :huvet får se hur jag gör, men kanske dyker förbi en sväng eventuellt.... :)
 

existenz

.......
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Gradda skrev:
Synd att de va nu i helgen.... är ju ungdomensdag här i solle nu på lörda å en massa band å artister ska ju spela då... :huvet får se hur jag gör, men kanske dyker förbi en sväng eventuellt.... :)

Ja gör det, tar ju bara 45min att åka från Sollefteå och hit... ta med dig ett gäng polare också så blir resan roligare :tummenupp
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
existenz: var kommer rund turen åkas?(ungefär), hinner tyvär inte till badhus parken till kl13:00. jobbar till kl 15:00 men ska försöka smita lite tidigare sen så tar det 30-40 min till östersund. :7peta
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Holger skrev:
är eventuellt sugen på att hänga med upp en sväng men bara över dan/kvällen isåfall sen glider jag hem.
ok,kan skicka ett pm på fre kväll eller på lör morron senast 9.00 om jag drar upp,mycket att stå i nu sista dagarna på semestern,varit lite slö tidigare :D blir nog bara över dagen för mig med isf, plånboken har inte hämtat sig riktigt sen gatufesten än :)
 

Titan_Linkan

www.titanmc.net
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
Fd succa gixxer 750 01
Lam-Kaka skrev:
existenz: var kommer rund turen åkas?(ungefär), hinner tyvär inte till badhus parken till kl13:00. jobbar till kl 15:00 men ska försöka smita lite tidigare sen så tar det 30-40 min till östersund. :7peta

Den tiden då du slutar kommer nog alla vara vid Motorexpo. men sen kommer TitanMc dra iväg någonstans. Häng med där då! :yoparty
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Titan_Linkan skrev:
Den tiden då du slutar kommer nog alla vara vid Motorexpo. men sen kommer TitanMc dra iväg någonstans. Häng med där då! :yoparty

Givitvis :tungan Kommer nog troligen bli en gsx1000r + zx9 med också :tungan , värst att zx9 är en touring hoj :hihi , men tala inte om det för han som kör den :hihi . Vi lär åka in en sväng imorgon också runt 20:40-21:00 lär vi va med macdonken om det inte blir för många om vägar ditt.
 

Plupp

It can never be inough lubricant...
Gick med
4 May 2004
Ort
Östersund
Hoj
Husa 650 -08, Ducati hypermotard 1100
Man börjar nästan känna sig lite utlämnad som bastardåkare mot alla sporthoja... :3freak

Mera :yoparty bastardåkare vill jag se här....
I morrn blire nog fan :tummenupp om inte d blir :huvet väder men d får vi hoppas på att d inte blir...
 

Titan_Linkan

www.titanmc.net
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
Fd succa gixxer 750 01
Lam-Kaka skrev:
Givitvis :tungan Kommer nog troligen bli en gsx1000r + zx9 med också :tungan , värst att zx9 är en touring hoj :hihi , men tala inte om det för han som kör den :hihi . Vi lär åka in en sväng imorgon också runt 20:40-21:00 lär vi va med macdonken om det inte blir för många om vägar ditt.

Fan vad nice. skall leta en twin. gixxer och en touring hoj då! får se om vi är ute ikväll då. Skall fixa en del ikväll så vi får se hur det går.

Men fan vad hårdrock att få köra med lite nya galningar! Rock på re


Och du Plupp! Saknar du bastard åkare på sporthoj...?
 

Titan_Linkan

www.titanmc.net
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
Fd succa gixxer 750 01
Plupp skrev:
Man börjar nästan känna sig lite utlämnad som bastardåkare mot alla sporthoja... :3freak

Mera :yoparty bastardåkare vill jag se här....
I morrn blire nog fan :tummenupp om inte d blir :huvet väder men d får vi hoppas på att d inte blir...

Hörru mannen! vi drar ut nu och rockar lite! Drar till Glenn och kollar hur han jobbar!
 

Plupp

It can never be inough lubricant...
Gick med
4 May 2004
Ort
Östersund
Hoj
Husa 650 -08, Ducati hypermotard 1100
Titan_Linkan skrev:
Hörru mannen! vi drar ut nu och rockar lite! Drar till Glenn och kollar hur han jobbar!

Juppjupp. Så vi kan gäcka honom lite... *S*
 

Jompas

Mår gott
Gick med
24 May 2004
Ort
Åre
Hoj
Buell XB12SS 2009
Hörru du lam-kaka jag tror jag hänger på! Ska bara in i garaget ikväll å byta olja o filter så ska vi se på fan om inte vädret håller i sig sen!!! kom upp till åre ikväll kan vi dricka kaffe & byta olja!!! :)
 

Plupp

It can never be inough lubricant...
Gick med
4 May 2004
Ort
Östersund
Hoj
Husa 650 -08, Ducati hypermotard 1100
Jompas skrev:
Hörru du lam-kaka jag tror jag hänger på! Ska bara in i garaget ikväll å byta olja o filter så ska vi se på fan om inte vädret håller i sig sen!!! kom upp till åre ikväll kan vi dricka kaffe & byta olja!!! :)

D sägs att vädret skall hålla i sig så d e bara å dyka upp!!! :yoparty För d e fri sprit å taxi hem se... Hmm, nästan iaf. :lol
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
existenz skrev:
Ja gör det, tar ju bara 45min att åka från Sollefteå och hit... ta med dig ett gäng polare också så blir resan roligare :tummenupp


hade det tage 45min att köra till ö-sund hade jag lätt kommit förbi en sväng! men jag kör inte 18mil om på 45min är jag rädd.. :4skrika tar snarare runt 2timmar om man avrundar uppåt...
 

existenz

.......
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Gradda skrev:
hade det tage 45min att köra till ö-sund hade jag lätt kommit förbi en sväng! men jag kör inte 18mil om på 45min är jag rädd.. :4skrika tar snarare runt 2timmar om man avrundar uppåt...

Ja just det 125'a såg inte det :gnissla, ja men säg 2 timmar då, räcker om du åker kl 11.00 då är du här till 13.00 sen åker du med på crusingen som är klar ca 15.00-16.00, då är du ju iaf hemma till 17-18 någon gång, sen får du ju givetvis gärna stanna hela kvällen kommer bli en grym partykväll efter crusingen också... förmodligen MYCKET roligare än en ungdomskväll i Sollefteå :hihi :tuttar

Nej inget att fundera på bara att åka hit imorgon :fyllisar
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
existenz skrev:
Ja just det 125'a såg inte det :gnissla, ja men säg 2 timmar då, räcker om du åker kl 11.00 då är du här till 13.00 sen åker du med på crusingen som är klar ca 15.00-16.00, då är du ju iaf hemma till 17-18 någon gång,
Plus att det pågår en ombyggnad av vägen genom Ragunda. En par kilometer kanske med grov makadam. Om de inte fått ordning på det nu dvs... :gnissla

Jag körde en gång Sollefteå-Östersund på 1tim 15min med en strypt XJ600S -95. Det blir ett snitt på ca 145kmh. Med en hoj som lät som att den skulle skaka i småbitar vid 100kmh... :tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top