MotorExpo & Källarn välkomnar till HOJÅKARFEST!!
DAGEN 13.00 - 16.00*:
Börjar med samling i badhusparken Lördag 17/7 kl 13.00 för en gemensam crusing som sedan slutar uppe på MotorExpo där det finns hamburgare och drycker, det kommer också finnas möjlighet till provkörning av nya MC modeller efter crusingen för den som vill, 10% på alla tillbehör i butiken under dagen, handla för 300:- och få en matbiljett ! (värde 95
Efter detta fria aktiviteter sen öppnar Källarn kl 19.00.
KVÄLLEN 19.00 - 02.00:
Mat serveras på Källarn 19.00 - 21.00, Fläskfilé mé bea och pompa för endast 95:- !!
MotorExpo har en monter för visning av nya MC modeller.
Visning av MC filmer på storbilds projektor från bla. TitanMC m.m.
LIVE på scen Stainless Underwear !!
Ta chansen att träffa likasinnade, blir kvällen succé så finns det möjligheter att detta kan göras fler gånger!
Matbiljetter finns att köpa på MotorExpo och Källarn.
Fri entré för alla hela kvällen!
Sporthojsåkare, Customåkare eller bara intresserad? Alla är välkomna!
Har ni frågor eller funderingar om dagen/kvällen är det bara att ställa en fråga i denna tråd så ska jag svara så gott jag kan, skulle som sagt vara kanon om så många som möjligt kunde delta och visa intresse för detta så vi kan göra det igen!
KÄLLARN: www.kallarn.nu
MotorExpo: www.motorexpo.nu
DAGEN 13.00 - 16.00*:
Börjar med samling i badhusparken Lördag 17/7 kl 13.00 för en gemensam crusing som sedan slutar uppe på MotorExpo där det finns hamburgare och drycker, det kommer också finnas möjlighet till provkörning av nya MC modeller efter crusingen för den som vill, 10% på alla tillbehör i butiken under dagen, handla för 300:- och få en matbiljett ! (värde 95
Efter detta fria aktiviteter sen öppnar Källarn kl 19.00.
KVÄLLEN 19.00 - 02.00:
Mat serveras på Källarn 19.00 - 21.00, Fläskfilé mé bea och pompa för endast 95:- !!
MotorExpo har en monter för visning av nya MC modeller.
Visning av MC filmer på storbilds projektor från bla. TitanMC m.m.
LIVE på scen Stainless Underwear !!
Ta chansen att träffa likasinnade, blir kvällen succé så finns det möjligheter att detta kan göras fler gånger!
Matbiljetter finns att köpa på MotorExpo och Källarn.
Fri entré för alla hela kvällen!
Sporthojsåkare, Customåkare eller bara intresserad? Alla är välkomna!
Har ni frågor eller funderingar om dagen/kvällen är det bara att ställa en fråga i denna tråd så ska jag svara så gott jag kan, skulle som sagt vara kanon om så många som möjligt kunde delta och visa intresse för detta så vi kan göra det igen!
KÄLLARN: www.kallarn.nu
MotorExpo: www.motorexpo.nu
Last edited: