Har två i min närhet av lite äldre årsmodell som gör på detta sätt.Japp, man är gubbe om man skriver www, det har inte varit nödvändigt sedan bredbandsjesus gick i sandaler
Har två i min närhet av lite äldre årsmodell som gör på detta sätt.Japp, man är gubbe om man skriver www, det har inte varit nödvändigt sedan bredbandsjesus gick i sandaler
Såå, vad gör gunstig junkern i denna tråd?Jag är fortfarande tonåring, hela tjugiarto år gammal ?
Bor i mamma och pappas garage, spelar dator hela nätterna och sover till kl 14, kör fortfarande samma moppe som när jag var 15 och en del jämnåriga ser ut att kunna vara mina föräldrar. Smygröker ibland när morsan är borta och skickar lillbrorsan att köpa ut alkohol som jag gömmer på mitt rum ?
Det håller både mig och föräldrarna yngre så finns ingen anledning att ändra på det heller.
Är du i min ålder har du genomlevt den trenden fler än en gång. Den är meningslös!Va snackar du om. Bell bottom? Var tvungen att googla.
Så gammal är jag.
Ljudet eller lukten?När man väcker sig själv av sin egen fis, då börjar man känna sig som en gubbe! Jag gjorde iallafall.
Ljudet! Man vaknar till med ett ryck.Ljudet eller lukten?
Själv tänker man: Det var redigare förr.Har fått kommentarer i stil med "jaja, stor chans att allt var bättre förr", "ja men sd gnäller ju bara" och "tänker inte bli i lika dålig form som dig och farsan i alla fall" av min 18-årige brorson.
Förbaskade ungdom. ?
Tråkiga presenter för honom framgent.Har fått kommentarer i stil med "jaja, stor chans att allt var bättre förr", "ja men sd gnäller ju bara" och "tänker inte bli i lika dålig form som dig och farsan i alla fall" av min 18-årige brorson.
Förbaskade ungdom. ?
Presenter ?Tråkiga presenter för honom framgent.
Jag tänker tvärtom, han ska komma ihåg mig också när jag är ännu äldre, komma med bärs, fernet och annat sådant man behöver.Tråkiga presenter för honom framgent.
Smuggla in pilsner till demensvården?Jag tänker tvärtom, han ska komma ihåg mig också när jag är ännu äldre, komma med bärs, fernet och annat sådant man behöver.
Bäst är när hon sätter Sveriges bästa journalist på plats, vilket exakt ingen annan gjort med Jörgen Huitfeldt, som jobbar med samma sak som Katerina men på ett helt annat sätt. Båda behövs.Ja Katarina J
Har jag lyssnat på. Vettig Tös?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |