Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Jag tror bästa medicinen är träning och allsidig kost. Dessutom förbättrar de livskvaliteten varje dag.
Kvinnliga läkare, man hör ju hur det låter faktiskt. Biologiskt konstigt.Samma här. Den kvinnliga praktikanten (at-läkare?) sade att det var inga probs att bara träna bort den åkomman men två min senare när hon hade fått 2nd opinion av sin handledare så krävdes det helt plötsligt medicin. Min ordination till honom blev att stoppa upp den medicinen i tvåan på sig själv. Tack så mkt hejdå
Läkare är väl ok. Men när det kommer till kirurgi vill jag ha en man som köttmekaniker! ?Kvinnliga läkare, man hör ju hur det låter faktiskt. Biologiskt konstigt.
Baserat på blodprov som visade HDL och LDL samt triglycerider som alla låg inom riktvärdena, men åt det höga hållet. Och iom högt blodtryck och tidigare förmaksflimmer (har varit extremt konditionstränad i yngre dagar och det sätter sina spår), så tyckte läkaren att kolesterolen måste ner. Kan gräva fram exakta värden...Varför? På vilken grund, vilka prover togs och vilka värden hade du?
Kanske men hon var förhållandevis ung och oförstörd och hade troligtvis inga förpliktelser mot läkemedelsföretag.Kvinnliga läkare, man hör ju hur det låter faktiskt. Biologiskt konstigt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|