CeltaniC skrev:Jag måste få ett tekniskt och så fylligt svar på vad MOTSTYRNING innebär/betyder!
/Regards Cel
2fast4hjo skrev:Jag och många andra kan inte förstå varför det inte ingår, liksom halkörningen ingår i B-kortet, att få en köra en dag på bana inför A-kortet..
Niklasinorr skrev:Det är lätt att svara på, det finns halkbanor i varenda buske men det finns alldeles för få RR-banor...men jag skulle gärna se att det var obligatoriskt...
Det här börjar bli krångligt. MC-säkerhets och utbildningsmetodsutvecklaren/trafiksäkerhetshaveristen Håkan Olsson/Mohamit Olsson från Upplands Väsby/Åkarp#Olsson# skrev:Jag? Vafan, du om någon borde väl veta att jag heter Mohamit?
Bingo skrev:...Trafiksäkerhetshaveristen...
håkan skrev:grejjen är att inte göra saker hastigt, varken med gas(gaskontroll?) eller broms.
K-Micke skrev:Att gå olika kurser, bankörningar, etc kan aldrig vara fel anser jag. Alltid lär man sig något nytt. Baksidan är att när man börjar bli snabb på banan så flyttar man upp sina referenser på vad "köra snabbt" är, även på gatan.
Tvärtom för mig min gode herre, efter att ha kört bana x antal gånger så har jag idag slutat köra på gata. Kommer nog aldrig köra igen heller.
2fast4hjo skrev:... man blir lite bortskämd av att ha så pass nära till båda Karlskoga och Kinnekulle.
Jokela skrev:Tvärtom för mig min gode herre, efter att ha kört bana x antal gånger så har jag idag slutat köra på gata. Kommer nog aldrig köra igen heller.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|