Då bör det inte vara att packboxarna behöver motion. En sån sak skulle då redan ha skräpt till sig. Men jag kan nog inte på rak arm ge några mer tips. Kolla på Suntours hemsida om det finns någon handbok och om den kan ge några tips.Ja den har ju inte använts på hela vintern iaf men senaste veckorna har den gått ganska mycket.
Var ute och kikade och det stod Suntour XCR på den.
Nope. Men funderar på Fjällt(o)uren med sju mil över fjället. Det beror lite på hur cykelkontot (fördelningen av skatteåterbäringen) kommer se ut i sommar. Det lutar i så fall åt att skjuta upp uppdateringen till ett SLX-vevparti något år. Får väl då bli att köpa lite slitdelar istället.Någon annan på forumet som ska ge sig på CykelVasan i år?
Nope. Men funderar på Fjällt(o)uren med sju mil över fjället. Det beror lite på hur cykelkontot (fördelningen av skatteåterbäringen) kommer se ut i sommar. Det lutar i så fall åt att skjuta upp uppdateringen till ett SLX-vevparti något år. Får väl då bli att köpa lite slitdelar istället.
Jag började cykla andra januari, då var det ganska klent med pollenVarför infaller cykelsäsongens början med pollensäsongen? Var ute första riktiga rundan idag. Benen kändes fina efter vinterns spinning men vad hjälper det när lungorna låter som en kyrkorgel så fort belastningen går upp lite. Har uppenbarligen fuskat med astmamedicinen....
Jodå, drygt 30 mil i veckan blir det Kommer sen alla nya leksaker från Tyskland så blir jag extra glad Då är det bara alla centimetertjocka gruslager kvar innan cykelvärlden är perfekt igen!Nu är det mitten av maj. Så hur går det med cyklandet för er?
Nu är det mitten av maj. Så hur går det med cyklandet för er?
En video jag blev tipsad om på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=DImxGczuYJI
Starkt jobbat Själv ligger jag bara på totalt drygt 30mil efter tre veckor. Nu börjar orken i benen komma tillbaka efter att mest ha legat i soffan i vinter, fast uppförsbackarna känns fortfarande tunga.Jodå, drygt 30 mil i veckan blir det Kommer sen alla nya leksaker från Tyskland så blir jag extra glad Då är det bara alla centimetertjocka gruslager kvar innan cykelvärlden är perfekt igen!
Jag med, körde förra året med målet att komma in under 4:30, det vart 3:47 till slut, i år ska jag försöka komma in under 3:30Jag kör vasan i år, andra ggn för mig. Otrolig upplevelse, ett måste om man gillar att cykla
Precis kommit igång, men mitt rectum trivs inte speciellt mycket på sadeln
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |