totoro
Är fulladdad ibland
Såg ett jäkligt bra program på tv för en fasligt massa år sen.
Ångrarna tror jag det hette. Ett program att minnas!
Ångrarna tror jag det hette. Ett program att minnas!
Intressanta punkter. Förr tog väl folk mest livet av sig, eller bara levde sitt liv, på lite samma sätt som homosexuella som inte kunde leva ut.
Min inställning är väl att om personen mår bättre efter operationen ser jag ingen anledning att inte låta dem få den, förutsatt att de vet vad de får. Därför jag tycker att hjärnan ska få bli färdigkokt först, och gärna en grundlig psykologisk undersökning först.
Visst är det synd om de med hjärtfel men hur mycket ska man tillåta bara för att det går......
Tokmotare är dyrt, i Stockholm bygger dom ju galler på alla broar så att ingen kan hoppa iställetJo, men är det inte bättre att ge personen terapi istället?
Folk tar ju livet av sig mer än någonsin ändå?
Kan dom få barn åxå? Inte enligt Wikipedia va!
Jo, men är det inte bättre att ge personen terapi istället?
Jo, men är det inte bättre att ge personen terapi istället?
Alla kvinnor och män kan inte själva få barn vilket gör att adoption existerar. Du kan säkert läsa om adoption på Wikipedia.
Satan vad grinig du är, han skrev ett fungerande kön, inte ett inverterat.
Du misstolkade, lev med det ty det är ganska lätt, tro mig, jag vet.
Är det grinigt att skoja tillbaka med folk?
Ok, då misstolkade jag, ber ödmjukast om ursäkt.
Alla kvinnor och män kan inte själva få barn vilket gör att adoption existerar. Du kan säkert läsa om adoption på Wikipedia.
Tack Pippi. Du är alltid informativ och rar
Hjärtfel är dödligt, så dålig liknelse.
Nu snackar vi! Haja hur lätt det skulle bli att könskvotera. För att inte tala om vad man skulle få :ligga. Både samhället och individen tjänar på detta. Snipp-snopp-win-win!
Tokmotare är dyrt, i Stockholm bygger dom ju galler på alla broar så att ingen kan hoppa istället
Vad det gäller åldersgräns anser jag att kroppen ska vara färdigutvecklad. Sedan måste självklart samma utredningar göras som det görs för vuxna människor.
Bröstoperationer, penisoperationer, ledoperationer, nya höftkulor, ögonoperationer osv. Alla dessa operationer är på folk som inte dör annars.
Dessutom sker det skönhetsoperationer, inlägg av silikon och dylikt med statliga medel.
Varför ska en en framtida kvinna vänta tills skäggväxten och manhafftigheten är komplett?
Lite kontraproduktivt.
Jag pratade inte om skäggväxt eller dylikt. Hade för mig att man var tvungen att ha färdigutvecklade könsorgan innan en operation kunde utföras med bästa resultat.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|