Jag är lite allvarlig, om man tycker man har fel kön får man en miljon, om man tycker man är en labrador får man tvångströja.För all del, så länge det följer med en lapp, så man inte dinerar på en fd människa....
Jag är lite allvarlig, om man tycker man har fel kön får man en miljon, om man tycker man är en labrador får man tvångströja.
Framtida kostnader för vad, privat smink?Ja, antar att man får se den som en investering mot framtida kostnader.
Lite detta som blir problemet med statlig sjukvård, man har rätt att ha åsikter om andras åkommor...
Framtida kostnader för vad, privat smink?
De homosexuella vill ha lagar som skyddar deras beteende! Det är, trots allt, homosexualitet. Jag vill veta hur just göra det politiskt korrekta, homosexuella minoriteten att påtvinga sina värderingar på majoriteten
Jag är lite allvarlig, om man tycker man har fel kön får man en miljon, om man tycker man är en labrador får man tvångströja.
Gör ej könsbytade könsosäkra det?Tänkte mer på en person som åker jojo till psyk och levde på statens försorg.
Ja säkert. (?)Fast det finns väl en hel del folk som gör sitt bästa för att se ut som olika djur?
Jo, det var just det jag syftade på. Det kanske blir billigare att operera en gång än att behandla några hundra ggr.Gör ej könsbytade könsosäkra det?
Det där var en jävligt bra video!!!! (och grym låt..)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|