jag har så svårt att hålla mig bortaAlming skrev:2546556Du skulle ju vara l edig idag ju!
Varför är du på jobbet?
jag har så svårt att hålla mig bortaAlming skrev:2546556Du skulle ju vara l edig idag ju!
Varför är du på jobbet?
jag förstår det:Paser skrev:2546562jag har så svårt att hålla mig borta
Paser skrev:2546552Ska bli gött som fan att slippa köra till u-valla sen också
Kan kanske ta det imorn då om vädret blir bra!Hanzzon skrev:2546727Ahh skulle ju äta middag hos mormor idag, så det blir nog inget för mig idag
Paser skrev:2546863Kan kanske ta det imorn då om vädret blir bra!
Jag kom precis på att jag måste byta ut en tavla så det passar nog rätt bra att det inte blir körning idag...
Åka, ja det vill man jämt!Fabbe skrev:2561010vilka vill ut o åka?
Kowalski skrev:2571325Nån som är sugen på en tur ikväll?
GP 22?
Kowalski skrev:2571325Nån som är sugen på en tur ikväll?
GP 22?
Fabbe skrev:2587264Vilka har igång maskinerna & är gasglada? Imorgon skall det vara soligt & 6 grader..
Det skall bli min sista tur! Vilka är på o inte hålla igen på rullen? De som sett mig köra vet vilket tempo jag kör i.. Ni håller gärna likadant
Fabbe skrev:2587264Vilka har igång maskinerna & är gasglada? Imorgon skall det vara soligt & 6 grader..
Det skall bli min sista tur! Vilka är på o inte hålla igen på rullen? De som sett mig köra vet vilket tempo jag kör i.. Ni håller gärna likadant
Gottis skrev:2587289fabbe ställ av nu man ska aldrig köra sista turen det är då det händer sen är det jävulst förrädiskt ute på vägarna nu det går inte att gasa du får aldrig temp i däcken så det räcker..snälla lyssna för en gångs skull
Jag trotsar sista turen fenomenet, optimist som man är lär det bli en gång till.. o ännu en efter detRash skrev:2587519Gör det inte Fabbe.
Mögel skrev:2587309Sätt på cross däck på bladen och häng med mig ut i skogen imorgon istället..
Fabbe skrev:2587563Kan hänga med dig på din gamla xt istället
Mögel skrev:2587623Bara att köpa. Sen väger den nog lite väl mycke för att köra i skogen med, Tyvärr.. ca: 154kg
Fabbe skrev:2587661Såg inte 250'n.. innan jag kö per vill jag provköra
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |