Showtime skrev:2698008Någon som ska ut o köra idag?
hehe va snackar du om? vadå föregå me gott exempel om ja ska rejsa?Gottis skrev:2698565ja ge dej nu va ger det att köra när det är svin kallt ute och sist jag såg dej så hade du fan bara jeans på dej skärp dej om du har sporthojs försäkringen så kan jag ju iaf säga att om du vurpar och inte har skydds utr på dej får du inte ett öre..sen föregå med gott exempel om du nu ska rejsa
Personskador och skyddsutrustning täcks av trafikförsäkringenShowtime skrev:2698578hehe va snackar du om? vadå föregå me gott exempel om ja ska rejsa?
har ändå bara trafik så ja skiter väl i vad jag kör i.. e ju upp te mig då!
Showtime skrev:2698578hehe va snackar du om? vadå föregå me gott exempel om ja ska rejsa?
har ändå bara trafik så ja skiter väl i vad jag kör i.. e ju upp te mig då!
jo jag har krockat 2 ggr denna sommaren så jag vet hur de funkarback in black skrev:2698596Personskador och skyddsutrustning täcks av trafikförsäkringen
Men köra i jeans nu???
Inte bara puckat utan rätt kallt också va??
bara för att man inte har skinnbrallor på sig behöver de inte betyda att man kör utan skyddsutrustning...Gottis skrev:2698606okej skyll dej själv då inte mitt bekymmer huvudtaget...men aldrig okej att köra utan skydds utr och absolut inte på vintern när är kallt,halt och bilister absolut inte räknar med hojar på vägen
sorry men trodde du lärde dig förra gången du klotade
Då ska du bara lura ut hur skinn funkar oxå eller??Showtime skrev:2698608jo jag har krockat 2 ggr denna sommaren så jag vet hur de funkar
Om man ändå ska klä på sig en massa extra. varför inte ta på sig skinnet , jag bara undrar??Showtime skrev:2698608
nej då de e inte så kallt, om man har underställ o skit under..
jo jag brukar alltid köra med det.. men nu när man ändå inte e ute så länge, så känns det nästan varmare o smidigare att köra utan det.. frös som fan när ja hade skinnet på mig.. så de får bli utan tills de blir lite varmare o man kan köra på lite.. nu meskör man ju ändå baraback in black skrev:2698641Då ska du bara lura ut hur skinn funkar oxå eller??
Om man ändå ska klä på sig en massa extra. varför inte ta på sig skinnet , jag bara undrar??
Jag vill inte moralisera eller så
Jag har varit likadan själv och gjort ett par vurpor utan.
Inte särskilt kul, bara så onödigt...
Kan väl hända att man åker till affären eller liknande utan men annars har jag alltid skinnet på
Showtime skrev:2698650nu meskör man ju ändå bara
hehe inga knäskrap o inte så mkt bakhjulskörningAlming skrev:2698709Hur definieras meskör?
fifan, då meskör jag min viffer....Showtime skrev:2698760hehe inga knäskrap o inte så mkt bakhjulskörning
Alming skrev:2698774
kan inte påstå att det verkar kul att knäskrapa i jeans ändå...
Ähh sluta gnälla på Showtime nu, jag tror han kör såpass lugnt nu ändå så dom skador som ett par skinnbyxor brukar hjälpa emot (glidskador m.m) inte är aktuellt ändå. En bil från sidan in i benet (mer trolig olycka vid denna typ av körning) mosar ju hans ben oavsett byxtyp. Men visst, tar ju int emånga skunder att slänga på sig skinnbrallorna men orka argumentera .
Jag tycker det är kul att körtråden är aktuell trots att det är den 7:e Januari .
fifan, då meskör jag min viffer....
kan inte påstå att det verkar kul att knäskrapa i jeans ändå...
<-------
Så ser det ut när man knäskrapar iklädd jeans. Bilden är tagen tre veckor efter det att man såg knäskålen...
Off topic som fan!
<-------
Så ser det ut när man knäskrapar iklädd jeans. Bilden är tagen tre veckor efter det att man såg knäskålen...
Off topic som fan!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |