Jag e på GP 1800 idag
Vafan..... säg upp dig2880503
Och jag kommer inte va på GP idag eller fikat ida!
Jobb.....
Vafan..... säg upp dig
Då jobbar jag2880618Hmm..
Men måste ju kunna betala försäkringen på hojen!
Men lördag é bokad, då blir det en tur.
Måste bara byta däck och bromsbelägg!
Jag kör gärna på lördag eftermiddag.
Någon som är på då, eller är alla morgonpigga?
Ska jobba en stund på lördag ifrån 10 ung så jag är gärna på en liten senare tur!
(ingen som ska öla något på kvällen? )
Köra ja, öla nej.
Vi håller kontakten!
Paser???
Det gör vi! Vad ska vi sikta på för tid på ett ung?
EDIT: Alming sa 1730 på MSN
Jag drar gärna ut något tidigare, runt 15-16 om någon mer är sugen?
Snackar vi idag eller lördag nu
har inte riktigt vaknat ännu, tog sov morgon
Jag lär nog iaf köra tidigare på lördag men jag är ju alltid sugen på att köra så ring bara
Läs igen när du vaknat!
JA det är lördag vi pratar om, drullputte!
Eftersom SMHI har lovat kanonväder på söndag tänker jag köra en lite längre sväng upp till håverud och köra tisselskogsvägen.
Jag har kört den svängen ett par gånger och det brukar hamna på 35-40 mil beoronde på vägval.
För den som inte vet vad tisselskogsvägen är så är det i mitt tycke världens näst roligaste väg (nordslingan är 1:a). Det är en asfalterad ko stig, drygt en mil lång, smal som en cykelbana, inte en enda raka, extremt kuperad. Vägen är så kurvig att det är förbud mot att köra med släpvagn på den!
Jag älskar den! Jag vet vissa andra som tycket att vägen är otäck för den svänger så väldigt mycket, enbart dålda kurvor, möter man bussen är det bara att väja ner i diket då den är lika bred som vägen, farter över 100 är vansinne.
MEN FAAN VAD KUL DEN ÄR!
Hela turen upp dit är väldigt fin och går över lilla edet, trollhättan och g-stad.
Jag kör en encylindrig hoj på 40hk och lider av kraftig nurpnojja så jag kommer INTE att köra fort, vare sig dit eller hem.
Om någon känner sig sugen på att få lite mil i sig så är det bara att hänga på.
Jag kanske kan tänka mig det! Får suga lite på karamellen och fundera
Btw, finns det några fina fik längs med vägen? 40mil så får de ju bli iaf 3-4 pauser!
Eftersom SMHI har lovat kanonväder på söndag tänker jag köra en lite längre sväng upp till håverud och köra tisselskogsvägen.
Jag har kört den svängen ett par gånger och det brukar hamna på 35-40 mil beoronde på vägval.
För den som inte vet vad tisselskogsvägen är så är det i mitt tycke världens näst roligaste väg (nordslingan är 1:a). Det är en asfalterad ko stig, drygt en mil lång, smal som en cykelbana, inte en enda raka, extremt kuperad. Vägen är så kurvig att det är förbud mot att köra med släpvagn på den!
Jag älskar den! Jag vet vissa andra som tycket att vägen är otäck för den svänger så väldigt mycket, enbart dålda kurvor, möter man bussen är det bara att väja ner i diket då den är lika bred som vägen, farter över 100 är vansinne.
MEN FAAN VAD KUL DEN ÄR!
Hela turen upp dit är väldigt fin och går över lilla edet, trollhättan och g-stad.
Jag kör en encylindrig hoj på 40hk och lider av kraftig nurpnojja så jag kommer INTE att köra fort, vare sig dit eller hem.
Om någon känner sig sugen på att få lite mil i sig så är det bara att hänga på.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|