Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Hakka

Sökande
Gick med
6 Sep 2004
Hoj
Den e blå
Miss_Orchidee skrev:
sorry, Mi-Ni och ja va ute för en stund sen men min mage valde att göra uppror så jag är hemma nu igen och har säkerligen spytt upp halva tarmsystemet vid det här laget :( :( :(

oj, det måste gått fort... ;) (krya på dig)

Jag tar en tur nu, men kommer knappast hinna till gp på 3 min, jag kör söderut...

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
Kvällskörning

Någon som känner för en kortare kvällstur?

Tänkte ge mig ut vid 19-tiden

/BW

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Sticker ut och kör en lugn sväng i mitt vurpnojatempo vid 17:00 ifall någon e sugen på lite sällskap.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Mookie skrev:
Sticker ut och kör en lugn sväng i mitt vurpnojatempo vid 17:00 ifall någon e sugen på lite sällskap.

jag är på känner jag behöver glida lite ja med :rolleyes:

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Mookie skrev:

Jag kanske tittar ner!!! Hur lång blir körningen??

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Gp 17:00.

Edit: FAKK. :huvet Det regnar........ Slutar det inte regna så står jag över ikväll.

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Mookie skrev:
Gp 17:00.

Edit: FAKK. :huvet Det regnar........ Slutar det inte regna så står jag över ikväll.

inget regn här uppe vid mej i lunden ännu iaf men rengnar det inte så syns vi där 17,00

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
FAKK!!!!!!

Det blev inget köra för mig. Hojen står nere på macken med halva nyckeln kvar i tanklåset, tur att jag inte har så långt hem för att hämta reservnyckeln.

Piss. Nu ösregnar det också. Vilken djävla dag. :huvet

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Mookie skrev:
FAKK!!!!!!

Det blev inget köra för mig. Hojen står nere på macken med halva nyckeln kvar i tanklåset, tur att jag inte har så långt hem för att hämta reservnyckeln.

Piss. Nu ösregnar det också. Vilken djävla dag. :huvet

vi saknade dig blev mest att glida runt lite via jonserdes vägen,härrskogen till hindås för en bit mat och sen hem via gamla 40 :an och landvetter sjön kom några droppar men det gick ju att köra iaf kan ju konstatera átt mina däck är helt slut efter anderstorp i helgen 54 mil bana blev ca 128 varv :yoparty på två dagar

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Tänkte glida till Borås ikväll via diverse roliga småvägar (jonsered-härryda-hindås-bollebygd-sandared). Om någon känner för att haka på så kan vi synas vid Statoil i Olskroken vid 17:45.

/L (röd-vit R6)

Edit: Inte glida som i 'åka-långsamt-och-lukta-på-blommorna', snarare glida som i 'raskt-tempo-med-marginalerna-på-rätt-sida-och-skön-rytm'.

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
i_fieL_good skrev:
Tänkte glida till Borås ikväll via diverse roliga småvägar (jonsered-härryda-hindås-bollebygd-sandared). Om någon känner för att haka på så kan vi synas vid Statoil i Olskroken vid 17:45.

/L (röd-vit R6)

Edit: Inte glida som i 'åka-långsamt-och-lukta-på-blommorna', snarare glida som i 'raskt-tempo-med-marginalerna-på-rätt-sida-och-skön-rytm'.

fan synd att jag missade de :mad:

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Gottis skrev:
fan synd att jag missade de :mad:

Okey. Nytt försök imorgon torsdag :tummenupp 17:30 vid Götaplatsen. Målet är Borås. Same procedure as last time:
=============

/L (röd-vit R6)

=============

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
i_fieL_good skrev:
Okey. Nytt försök imorgon torsdag :tummenupp 17:30 vid Götaplatsen. Målet är Borås. Same procedure as last time:
=============

/L (röd-vit R6)

=============

jag är på behöver hämta lite grej i Bollebyggd hos mina päron möter dig på statiol imorgon 17.45 (torsdag)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
grön-x skrev:
vi drar ut en sväng nu då. syns vid gp 2100. :banana

fan du får ringa magnus missade ju detta och drog till alingsås till tjejen iställe vid 6 tiden

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Gottis skrev:
jag är på behöver hämta lite grej i Bollebyggd hos mina päron möter dig på statiol imorgon 17.45 (torsdag)

Gött, då syns vi vid 17:45 på Statoil i Olskroken. Har du röd/vit R6?

Någon annan som vill hänga med till Borås i eftermiddag?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka