Slurken skrev:hällingsjö räserbana och vägarna däromkring om en liten stund.. någon som är sugen?
baltra skrev:Jag är på.....brukar köra där ganska offta kan inte så många andra väger. tog kortet för septembern. Det enda är att jag kör på min fasters ER-5 som jag lånar. under tiden jag bygger mig en egen fighter. det går men kanske inte så fortfast jag får ju inte köra så mycket annat det här med 25kw regeln
![]()
![]()
Mvh Christoffer
Slurken skrev:Nu kom jag tyvärr precis hemMen nästa gång ska jag vara ute i god tid...
Den vägen har dessutom blivit rätt dålig på sistonde verkar det som. bara en massa gupp, hålor och oljesöl överallt.Så jag svängde av mot älvsåker, och vipps var det toppklass på vägarna
. Men se upp med sand i korsningen, där ligger en hel del tippat och inga skyltar heller..
jag kanske hänger på om jag hinneri_fieL_good skrev:Någon som känner för att åka till Borås ikväll? Tänkte köra via diverse roliga småvägar (jonsered-härryda-hindås-bollebygd-sandared). Om någon känner för att haka på så kan vi synas vid Götaplatsen klockan 17:30.
/Leif
Skorpan skrev:jag kanske hänger på om jag hinner![]()
dom är idiotsäkra dom lapparna (så länge det är jämn och plan yta) så det är inget och oroa sig överi_fieL_good skrev:Gött! För övrigt fungerar den sista däcklagningen kanon![]()
Skorpan skrev:dom är idiotsäkra dom lapparna (så länge det är jämn och plan yta) så det är inget och oroa sig över![]()
kan vi inte säga 18.00 istället så är jag helt hundra på att jag hinner?? PMa ditt mobnr annars så kan jag ringa o möta upp![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X