Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
20,00 PÅ GP jag och Grön-X tar oss en tur står där och väntar :tummenupp

Edit: Ta med badkläder det blir kvälls dop någonstans i sverige :banana

Last edited:

Slurken

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2005
Hoj
Honda: CB450 -71, CB900F -80, CBR1100XX -97
hällingsjö räserbana och vägarna däromkring om en liten stund.. någon som är sugen?

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
CB900 Hornet
Slurken skrev:
hällingsjö räserbana och vägarna däromkring om en liten stund.. någon som är sugen?

Jag är på.....brukar köra där ganska offta kan inte så många andra väger. tog kortet för septembern. Det enda är att jag kör på min fasters ER-5 som jag lånar. under tiden jag bygger mig en egen fighter. det går men kanske inte så fort :( fast jag får ju inte köra så mycket annat det här med 25kw regeln :( :(

Mvh Christoffer

Last edited:

Slurken

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2005
Hoj
Honda: CB450 -71, CB900F -80, CBR1100XX -97
baltra skrev:
Jag är på.....brukar köra där ganska offta kan inte så många andra väger. tog kortet för septembern. Det enda är att jag kör på min fasters ER-5 som jag lånar. under tiden jag bygger mig en egen fighter. det går men kanske inte så fort :( fast jag får ju inte köra så mycket annat det här med 25kw regeln :( :(

Mvh Christoffer

Nu kom jag tyvärr precis hem :( Men nästa gång ska jag vara ute i god tid...
Den vägen har dessutom blivit rätt dålig på sistonde verkar det som. bara en massa gupp, hålor och oljesöl överallt. :död Så jag svängde av mot älvsåker, och vipps var det toppklass på vägarna :tummenupp . Men se upp med sand i korsningen, där ligger en hel del tippat och inga skyltar heller..

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
CB900 Hornet
Slurken skrev:
Nu kom jag tyvärr precis hem :( Men nästa gång ska jag vara ute i god tid...
Den vägen har dessutom blivit rätt dålig på sistonde verkar det som. bara en massa gupp, hålor och oljesöl överallt. :död Så jag svängde av mot älvsåker, och vipps var det toppklass på vägarna :tummenupp . Men se upp med sand i korsningen, där ligger en hel del tippat och inga skyltar heller..

Får ta en tur en anan gång :) Jag började att köra över mölndals bro sen upp mot Pixbo förbi pixbo,fan där var det grus så det stog härliga till inte alls sköj. sen fortsate jag mot hälesåker igenom det tills man kommer på en huvde led där jag tog höger körde några meter sen kan man ta höger mot kunsbacka där är skoj att köra :banana :banana :banana

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
detta är en åkartråd och typ 50% har semester varför är det ingen som åker?

trist!

Jaja kör hårt ni som är ute i alla fall

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Borås 17:30

Någon som känner för att åka till Borås ikväll? Tänkte köra via diverse roliga småvägar (jonsered-härryda-hindås-bollebygd-sandared). Om någon känner för att haka på så kan vi synas vid Götaplatsen klockan 17:30.

/Leif

Skorpan

Guest
i_fieL_good skrev:
Någon som känner för att åka till Borås ikväll? Tänkte köra via diverse roliga småvägar (jonsered-härryda-hindås-bollebygd-sandared). Om någon känner för att haka på så kan vi synas vid Götaplatsen klockan 17:30.

/Leif
jag kanske hänger på om jag hinner :tummenupp

Skorpan

Guest
i_fieL_good skrev:
Gött! För övrigt fungerar den sista däcklagningen kanon :tummenupp
dom är idiotsäkra dom lapparna (så länge det är jämn och plan yta) så det är inget och oroa sig över :tummenupp
kan vi inte säga 18.00 istället så är jag helt hundra på att jag hinner?? PMa ditt mobnr annars så kan jag ringa o möta upp :tummenupp

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Skorpan skrev:
dom är idiotsäkra dom lapparna (så länge det är jämn och plan yta) så det är inget och oroa sig över :tummenupp
kan vi inte säga 18.00 istället så är jag helt hundra på att jag hinner?? PMa ditt mobnr annars så kan jag ringa o möta upp :tummenupp

Jag är där vid 17:45, kom dit så snabbt du hinner. Att stå och vänta i solen med skinnstället på är ingen höjdare :3freak

Du har PM med mobilnummer.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Jag ska försöka komma ut en sväng efter jobbet typ 16-1630 tiden funderar på att åka till trollhättan och köpa nya knäpuckar någon som är sugen?

inget värstingtempo dock =(

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...