att man ska vara så jävla beroende av ett par nycklar! HELVETES JÄVLA RÖV!!!!!! missar all körning i dag för mina jävla skit nycklar e hos tjejen!
varför hämtar du dom inte eller ber tjejen lämna dem ?
att man ska vara så jävla beroende av ett par nycklar! HELVETES JÄVLA RÖV!!!!!! missar all körning i dag för mina jävla skit nycklar e hos tjejen!
Tänkte mig en tur ikväll vid 19-tiden
Mest ut och glida och ta en glass någonstans
/BW
Ja e på.
Vill va hemma te 21 dock så man kan njuta av lite öl å chips framför tvn. Finns ett trevlig glass-stället uppe i kungälv lr vart har du tänkt?
Mot Kingälv låter helt ok
19 vid GP då
/Peter
Fan jag hinner aldrig till 19 ju... middag hos morsn tar tid, men till 19.30 kanske Kan ni inte snacka skit på GP en halvtimme, det finns säkert fina att spana på med3054505so 19.00 it is?
Fan jag hinner aldrig till 19 ju... middag hos morsn tar tid, men till 19.30 kanske Kan ni inte snacka skit på GP en halvtimme, det finns säkert fina att spana på med
Måste ändå åka hemmifrån lika tidigt då ju, tänkte hinna få i mig dagens första mål mat innan glassen3054529Kör direkt till kornhallsfärjan annars så kan vi ses där vid 1930.
Om vi ska ta den vägen upp över Kärna till Kungälv dvs, vad säger ni andra?
Kör direkt till kornhallsfärjan annars så kan vi ses där vid 1930.
Om vi ska ta den vägen upp över Kärna till Kungälv dvs, vad säger ni andra?
Mat dags, ja skyndar mig, ring när ni lämnar GP 0735-42 97 883054532Måste ändå åka hemmifrån lika tidigt då ju, tänkte hinna få i mig dagens första mål mat innan glassen
Måste ändå åka hemmifrån lika tidigt då ju, tänkte hinna få i mig dagens första mål mat innan glassen
fan vilken nice tur! va riktigt kul o åka med er thx
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |