bikestreet
Spänn fast dig!
Jag står över idag.
Jag står över idag.
Ja vad ska man sägaVafan jävla vägverket!
Vem fan kom på iden med påställnings avgiften då?
Här hade man fixat en grym försäkring som man kunde ställa av och på när som helst, vilket man sparar/sparade pengar på.
Men nu har idioterna infört denna påställningsavgift då förlorar man ju hela poängen med den försäkringen ja har... jävla idioter!
Nu finns det ju inte någon ideé med att ställa av hojen längre om det skulle regna en vecka... Vilket det abslout kommer göra efter som man bor i detta land.
Ah ni kanske redan har snackat om detta tidigare, men jag försvarar mig med att jag har varit bortrest i flera månader och varit ifrånkopplad från omvärlden!
Ser ju ut att bli skapligt på lördag em (smhi..). Men om det är okey väder och uppehåll/torrt, vilka är sugna på en tur?
Ser ju ut att bli skapligt på lördag em (smhi..). Men om det är okey väder och uppehåll/torrt, vilka är sugna på en tur?
Nu jävlar blir det åka av!
Jag!
Vad kör vi för tid då?
Vid 12 på GP? Om de har hunnit torka upp då. Kan ju höras av innan?
Kul att se din nya hoj
Visst. Kan la ha 12 som default och så kollar vi vädret imorn förmiddag. Falkeman hänger också på skulle jag tro.
Gött, vi siktar på 12.00 då. Är det inte torrt på vägarna så tar vi det här i tråden och bestämmer eventuellt en ny tid.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|