Bitvis kan det säkert finnas is/snö kvar på mindre vägar. Sen är det en jäkla massa salt, damm och annat skit på vägen nu som gör att jag iaf kommer vänta nån vecka till innan jag tar ut hojen igen.
Bitvis kan det säkert finnas is/snö kvar på mindre vägar. Sen är det en jäkla massa salt, damm och annat skit på vägen nu som gör att jag iaf kommer vänta nån vecka till innan jag tar ut hojen igen.
Kärringar allihop :mad
Självklart skall jag rasta gixxern på fre, lör & söndag.!
Var det inte du som för några veckor sen som gnällde om just salt o skit på vägarna?![]()
Jo, men med tanke på att jag körde i förrgår så har jag fått andra visioner![]()
gött väder ute idag![]()
Och cykeln påställd![]()
Nån som kör idag?
Blev en tur neråt Lygnern och Hällingsjö osv. Gött att det var lite varmare men norra sidan av Lygnern var rätt lurig för dom har lagt ut sand över vägbanan så man fick vara jäkligt försiktig och det var lite läskigt i kurvorna.
Jag körde en fin tur på min nyinköpta ER 6 N i eftermiddag, den gick från gbg via Kornhalls färja, till Kode och Svartedalen och tillbaka till Gbg. I Svartedalen var det lurigt med sand på vägen. Vägarnas skick gjorde att jag inte vågade testa den fullt ut.
Igår var det ju kanon att köra. såg många hojåkare ute på vägarna!
Enda nackdelen var väl att det blåste en hel del här uppe i Alingsås.
Men idag är det regn igen![]()
Låt det regna mån-tors så all skit försvinner, sen fullt ös till helgen o framöver![]()
Agree!
Men igår va det jävligt gött o köraförutom att man höll på o vurpa på superbike's parkering
![]()
![]()
(Bara solen som saknades)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |