nu blir de ingen körning gubbar för den j*vla snön kom till gbg !
Götaplatsen kl 12?
haha det e märkligt.igår va man ute å körde hela dan och i dag får man ta på skidorna om man ska nån stans.......vart är världen på väg?
Jag skall bara lära mig att hitta apex bättre, luta mer och att köra lite snabbare i kurvorna under sommaren.
Det började något märkligt med en ledare som körde ifrån oss.
Som sagt, ledsen för det. Jag väntade en bra stund och backade sedan tillbaks för att se om någon vart i diket och det var då jag körde fel....hamnade till slut i Gråbo!
Glad att det blev en njutbar tur iaf....och jag lovar att aldrig mer köra först utan en planerad färdväd/karta!!
Som sagt, ledsen för det. Jag väntade en bra stund och backade sedan tillbaks för att se om någon vart i diket och det var då jag körde fel....hamnade till slut i Gråbo!
Glad att det blev en njutbar tur iaf....och jag lovar att aldrig mer köra först utan en planerad färdväd/karta!!
det e la lungt.jag låg precis bakom dig men stannade och väntade in dom andra i t korsningen.känns bäst att göra det ifall olyckan skulle va framme så man vet att alla är med.tutade på dig när jag stannade men det hördes nog inte över dina pipor
GP klockan 12?
GP klockan 12?
Jag är på
för en som inte vart med innan hör så blir man blir ju löjligt sugen att haka på vid nästa tillfälle när man läser inläggen... fast snön får nog smälta först..
lite nyfiken när ni träffas på söndagr brukar de vara va? hur många brukar ni vara fett grymt med massa sporthoj som åker ihop jag e nybliven mc åkare så jag e fett på![/QUOT
vid 12 tiden så brukar folk träffas ..om inget annat skrivs i denna tråd..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|