Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
mm, jag är bitter och jävlig.surpuppa
Tråkigare surkärring får man leta efter. Jag tror det är dags att krypa ner i sängen och hoppas på att aldrig mer behöva vakna igen....
Godnatt.
mm, jag är bitter och jävlig.surpuppa
10.00 till halden 10.30 till typ orust låter bättre för mig men bestäm ni som vill köra först så kan jag åka bakom och filma
vi skulle ju kunna vara tråkiga o ta motorvägen upp till uddevalla.
Annars tror jag att halva dagen kommer att gå åt bara för att komma till de goa vägarna upp mot norge...
mm, jag är bitter och jävlig.
Tråkigare surkärring får man leta efter. Jag tror det är dags att krypa ner i sängen och hoppas på att aldrig mer behöva vakna igen....
Godnatt.
Tack, men jag tror att jag hoppar det faktiskt, jag är rädd när jag åker bak... men tack iallafall.Jag tar oxå med kamera
Neee det suger!!
E du snäll så kan du få åka med mej Men jävlar vad du kommer få hålla fast dej
Tack, men jag tror att jag hoppar det faktiskt, jag är rädd när jag åker bak... men tack iallafall.
blomman och paser och alla andra ..hoppas glassen smakade...sorry jag fastnade i röljus 2ggr och sen tappade jag bort er...
tack för idag annars det var kul och käka och så ..
Mvh/ Arash
Har det hänt nåt med hojen eller vadå?
Morgondagens tur föresten, hur lång skulle ni gissa att den blir på en höft? 50+ mil?
blomman och paser och alla andra ..hoppas glassen smakade...sorry jag fastnade i röljus 2ggr och sen tappade jag bort er...
Mvh/ Arash
Runt 50 brukar haldenturerna landa på.
Mvh/ Arash
vem kan man köra med om man vet att man har mycket och lära och är sjukt intresserad av att bli bättre, haft kort ett år. kör hornet 600?? vad är en lagom början??
Fläkten går fortfarande inte igång, så jag får inte åka med för mina föräldrar....Har det hänt nåt med hojen eller vadå?
Morgondagens tur föresten, hur lång skulle ni gissa att den blir på en höft? 50+ mil?
Fläkten går fortfarande inte igång, så jag får inte åka med för mina föräldrar....
Fläkten går fortfarande inte igång, så jag får inte åka med för mina föräldrar....
Jag ska gå ut och pilla lite på den nu och se om det händer nånting, jag vill gärna med om jag får ihop det.
Och RikZ, om det är ok med dig så kanske jag åker bak iallafall, jag får väl bita ihop Om du inte tycker det är jobbigt att ha någon bak förståss...
sorry det blir inget idag oavsett... ni får ha så skoj.OK. Om nu själva fläkten är OK så kan man kanske rigga den så att du kan starta den själva genom att tvinna ihop ett par sladdar typ. Testa att koppla den direkt till plus och jord, och se om den drar igång.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|