Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Tog ju ungefär halva tiden hem :)

Får skylla på färjorna.....:rolleyes:

Tack alla stollar för halden turen idag...
Var riktigt skoj :D

hoppas du hann hem till grillningen Rick Z och att glassen smakade bra i Uddevalla för er andra! :crash

Ja, det var en riktigt skoj tur. :)

Glassen var kanon....:tummenupp men den inkluderade icke inkluderade kryddfria salladen var nästan bäst...:D

Har träningsvärk i låren:D

Så hon hade tur alltså.?.:brynad ..:D
 
Last edited:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Efter gårdagens långtur så lutar det åt en lugn sväng till nåt fik! Några fler som är sugna, säg typ 14 på GP? Kan ju inte så många fik så tips på bra MC-fik nån?

Hänger eventuellt med på fikatur kl 14 också. :tummenupp
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Får se hur jag mår, men jag hänger ev. med på en fikatur :tummenupp
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Tack för körningen. Var skitkul. Roligt att hälsa på lite nya (för mig) människor också.

Däremot vet jag fan inte hur jag har kört idag. Har ett 15cm blåmärke mitt över armvecket?
 

Robban_R6

Rookie
Gick med
18 May 2006
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha R1 -04 Banhojjen
Tjenare. Jag är hyffsat nyinflyttad i GBG. Jag har ingen hoj just nu men ett visst sug efter ny hoj har börjat uppstå. Frågan är om det bara är att hänga på er när ni har era träffar eller hur man skall gå tillväga? då jag inte känner särskillt många i Göteborg hade det varit roligt.
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Tjenare. Jag är hyffsat nyinflyttad i GBG. Jag har ingen hoj just nu men ett visst sug efter ny hoj har börjat uppstå. Frågan är om det bara är att hänga på er när ni har era träffar eller hur man skall gå tillväga? då jag inte känner särskillt många i Göteborg hade det varit roligt.

Bara att hänga på!
Längesen jag själv körde med de här tokarna, men det brukar bara vara positivt att få med nytt folk!
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Tack ska ni ha för fikaturen idag! :tummenupp Enda felet med eftermiddagen var egentligen att min kanelbulle var en aning frusen i mitten. :gnissla (Snacka om I-landsproblem... :rolleyes:)
 

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
Tack ska ni ha för fikaturen idag! :tummenupp Enda felet med eftermiddagen var egentligen att min kanelbulle var en aning frusen i mitten. :gnissla (Snacka om I-landsproblem... :rolleyes:)


Tackar ni me. Va trevligt. Hade samma problem med min bulle och vi konstaterade väl att de va fel temp i jordkällaren...:)
 

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -00
Frågan är om det bara är att hänga på er när ni har era träffar eller hur man skall gå tillväga? då jag inte känner särskillt många i Göteborg hade det varit roligt.

Ja, det undrar jag med.. Så man kan hålla ett öga på denna tråden, o dyka upp på GP när det är dags m a o ? Jag kör oftast ensam, men ibland hade det vart roligt m sällskap... Är alla så där djävulskt snabba, eller är det litegranna variation? :gnissla
Hade varit roligt att skaffa sig lite mer koll på vägarna här utanför stan, jag har mest kört i trakterna kring stenungsund o däromkring...
/ J
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Ja, det undrar jag med.. Så man kan hålla ett öga på denna tråden, o dyka upp på GP när det är dags m a o ? Jag kör oftast ensam, men ibland hade det vart roligt m sällskap... Är alla så där djävulskt snabba, eller är det litegranna variation? :gnissla
Hade varit roligt att skaffa sig lite mer koll på vägarna här utanför stan, jag har mest kört i trakterna kring stenungsund o däromkring...
/ J

Så enkelt är det. Bara att dyka upp nån gång när det skrivs om körning i tråden. :tummenupp

Tempot varierar ganska mycket, men det är inte så att alla kör tokfort jämnt och det brukar funka bra att vänta in de lite långsammare . :)
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Ja, det undrar jag med.. Så man kan hålla ett öga på denna tråden, o dyka upp på GP när det är dags m a o ? Jag kör oftast ensam, men ibland hade det vart roligt m sällskap... Är alla så där djävulskt snabba, eller är det litegranna variation? :gnissla
Hade varit roligt att skaffa sig lite mer koll på vägarna här utanför stan, jag har mest kört i trakterna kring stenungsund o däromkring...
/ J

Det är bara att dyka upp :tummenupp
Vid gruppkörning gäller det precis som vid vanlig körning...
KÖR INTE ÖVER DIN EGNA FÖRMÅGA!!! SPECIELLT FÖR ATT HÄNGA MED RESTERANDE I GRUPPEN! Går det för fort för dig så kör i DITT tempo. Vid vägbyte eller korsning väntas alla in för att ingen ska tappas bort. Detta pga av att gruppen kommer att delas upp i mindre grupper automatiskt under körningen iom att alla håller olika tempo.
 

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -00
Så enkelt är det. Bara att dyka upp nån gång när det skrivs om körning i tråden. :tummenupp

Tempot varierar ganska mycket, men det är inte så att alla kör tokfort jämnt och det brukar funka bra att vänta in de lite långsammare . :)

Ja, men vad bra :) Då ska jag hålla ögonen på den här tråden...

Det är bara att dyka upp :tummenupp
Vid gruppkörning gäller det precis som vid vanlig körning...
KÖR INTE ÖVER DIN EGNA FÖRMÅGA!!! SPECIELLT FÖR ATT HÄNGA MED RESTERANDE I GRUPPEN! Går det för fort för dig så kör i DITT tempo. Vid vägbyte eller korsning väntas alla in för att ingen ska tappas bort. Detta pga av att gruppen kommer att delas upp i mindre grupper automatiskt under körningen iom att alla håller olika tempo.
Ja, för det var lite det jag tänkte på:) ...Har ju inte kört så mycket i grupp som sagt.... Men då kommer det troligtvis dyka upp en blå R6:a på körningarna nån gång framöver :)
 
Last edited:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
hmm ska nog hänga med på en runda n gång alltid kul me nytt folk men hojen går ju bara i 170 grr
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Tjenare. Jag är hyffsat nyinflyttad i GBG. Jag har ingen hoj just nu men ett visst sug efter ny hoj har börjat uppstå. Frågan är om det bara är att hänga på er när ni har era träffar eller hur man skall gå tillväga? då jag inte känner särskillt många i Göteborg hade det varit roligt.
ja, häng på förfan, nytt folk är alltid kul :)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top