Vart körde ni efter macken. Jag hörde bara Hällesåker, så jag körde Lanvetter - Björröd - Inseros - Hällesåker. men hittade inte någon i Hällesåker var även uppe vid Greggered. Sedan fortsatte jag mot Hällingsjö och Ubbhultsvägen mot Kungsbacka.
Själv kom jag till en rondell kort efter vårat stopp innan Fjärås där jag kännde igen mig och var då tvungen att åka hemmåt eftersom jag skulle på bio.
Kunde tyvärr inte vänta tills nästa stopp då turen gick "bort" från där jag bor.
Sorry att jag inte hann säga hej då till alla.
Om det blir någon i kväll kanske vi ses då
Mvh // Teodor.
ps. Såg Indiana Jones. Troligtvis topp 3 av alla filmer jag sett i att vara överdriven...
Vet inte hur ni gjorde igår men generellt sett så är det bra om ni på något sätt meddelar någon i gruppen att ni avviker. Annars blir det att man får vända och köra runt och leta efter folk.
blir de nått åkande i dag lr... kan vara vid gp runt 1800
Jag Vill Också Köra
edit: det va Caps lock på när jag skrev, och titta hur det blev när jag postade det??
Visst är det så, annars falerar ju hela konceptet med att vänta på varandra...
Jag kan iaf säga att vi vid nästa stopp vi hade, där vi fika, så fanns den informationen i gruppen. "Han med suzukin vek av vid rondellen.." så det var lugnt för oss andra. Bara så du vet Theodor!
Vem fan vill inte det!
Trevligt att träffas lite på donken
Spännande att prata med civilpolisen också
Tur för killen med KTMen också, att han slapp böter för den lilla skylten och slangningen
Tur att dom var ute efter mopeder
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |