Jag vill haka på och se din hojTurbo-lover skrev:hej,jag gasar gärna med en runda om inte regnet sveper in här i e.m,är relativt nyinflyttad här så det kunde ju vara trevligt o få haka på en runda.. Mvh
Jag vill haka på och se din hojTurbo-lover skrev:hej,jag gasar gärna med en runda om inte regnet sveper in här i e.m,är relativt nyinflyttad här så det kunde ju vara trevligt o få haka på en runda.. Mvh
Hultan skrev:Jag vill haka på och se din hoj
hej,låter bra,när o var ska vi ses??jag kan från 1500 o framåt...Hultan skrev:Jag vill haka på och se din hoj
Jag kan nog inte köra förens senare, slutar först 16:30 och då skall jag hämta min bil från verkstaden om den är fördig dvs.. Så det får bli senare i kväll för mig..Turbo-lover skrev:hej,låter bra,när o var ska vi ses??jag kan från 1500 o framåt...
Men det går bra för min del oxå,bara säg tid o plats så kommer jag,kanske någon mer som vill haka på? MvhHultan skrev:Jag kan nog inte köra förens senare, slutar först 16:30 och då skall jag hämta min bil från verkstaden om den är fördig dvs.. Så det får bli senare i kväll för mig..
Har jag missat nåt eller har du inte skrivit nåt om det kanske? Vad har hänt?grön-x skrev:hadde gärna följt med men jag har totalkvaddat min fina kawa. hadde varit roligt att se turbo kawan . det kan bli inlösen på min och då är jag väl snart ute igen. åk lugnt killar och tjejer.
låter ju inte så bra men huvudsaken du klarade dej(som du verkat göra)pratar ju om att ut o åka igen.. ,blir fler tillfällen o köra då jag funnit kärleken här o tagit steget o blivit sambo,japp visst låter det vuxet Mvhgrön-x skrev:hadde gärna följt med men jag har totalkvaddat min fina kawa. hadde varit roligt att se turbo kawan . det kan bli inlösen på min och då är jag väl snart ute igen. åk lugnt killar och tjejer.
Vi får väl se hur vädret blir sen, jag kollar in här senare när jag vet hur det blir med tid osv..Turbo-lover skrev:Men det går bra för min del oxå,bara säg tid o plats så kommer jag,kanske någon mer som vill haka på? Mvh
oki,jag kollar in här då o då o hoppas inte missa tiden ni sätter för o träffas.. skulle va kul o köra ihop med någon,är så mycket trevligare än o köra själv..Hultan skrev:Vi får väl se hur vädret blir sen, jag kollar in här senare när jag vet hur det blir med tid osv..
Ja är det bara väder så är jag rätt säker på att jag bränner lite gummi sen.. Just i dag så vet jag inte exakt när jag kommer iväg dock.. Hoppas på strax efter 18!Turbo-lover skrev:oki,jag kollar in här då o då o hoppas inte missa tiden ni sätter för o träffas.. skulle va kul o köra ihop med någon,är så mycket trevligare än o köra själv..
Alla är väl alltid välkommna Ja customhojar är lite segt att hoja med.. Håll koll här så får du veta när det bär av!Zappa1 skrev:Hej på er,
Ny här på forumet.
Kan en gammal gubbe som jag åka med på en tur?
Lite trött att åka med bara customhojar.
Men ni får köra lite lugnt, hojen klarar inte så mycket mer än 250... tror jag.
Är ledig efter 13.00 iallafall.
Bor i Mölnlycke, sätt tid och plats.
Mvh
Zappa
Ja om det är väder! slutar 15:30 skall en omväg förbi kållered och hämta ett bromsok till bilen bara!Majoren skrev:Hultan skall du köra idag?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|