Sorry missade detta, vi åkte en sväng.. Vi kollar igen i morgon mannen!Akn78 skrev:Blirre någe åka eller? Jag kan fram till typ 20.00. Sen skall jag hämta grabben... Hultan?
Sorry missade detta, vi åkte en sväng.. Vi kollar igen i morgon mannen!Akn78 skrev:Blirre någe åka eller? Jag kan fram till typ 20.00. Sen skall jag hämta grabben... Hultan?
verkar ju inte sluta regna heller,hade gärna åkt en runda idag innan man skulle åka in till Kalaset,åkte en runda med Hultan& co igår,väldigt trevliga killar Mvhhornet oskar skrev:JÄVLA SKIT VÄDER!!!
ska fan sälja hojen och köpa en jetski eller vad det heter till nästa år!
Turbo-lover skrev:verkar ju inte sluta regna heller,hade gärna åkt en runda idag innan man skulle åka in till Kalaset,åkte en runda med Hultan& co igår,väldigt trevliga killar Mvh
ja,tänk om man hade ett garage o åka runt i ,får väl gå ner till cykel-förrådet o kika till pärlan,kanske starta den o iallafall lyssna på ljudet,kan undra om det uppskattas av grannarnaCathy skrev:Jag vill ju oxå ut å åka idag ju!!
Ska man börja koncentrera sig på kalaset redan kommer det ju gå illa....
Får väl åka runt i garaget en stund...
Likewise Turrrrbo-mannen.. Din körning var hårresande!Turbo-lover skrev:verkar ju inte sluta regna heller,hade gärna åkt en runda idag innan man skulle åka in till Kalaset,åkte en runda med Hultan& co igår,väldigt trevliga killar Mvh
jag satt åtminstonde ner på sadlen när jag uuiillade vilket några av er dårar inte gjorde ,men det såg bra ut nästa repa vi kör ska du få provköra lite turbo-kawa så kan jag prova o gasa lite R1:a..hoppas på bättre väder på söndag e.m när bakfyllan lagt sej,ha en trevlig helg o sup lugnt.. MvhHultan skrev:Likewise Turrrrbo-mannen.. Din körning var hårresande!
Vi kör igen så fort det blir väder!
@akn78, sorry skall inte hände igen
NiiiiceTurbo-lover skrev:jag satt åtminstonde ner på sadlen när jag uuiillade vilket några av er dårar inte gjorde ,men det såg bra ut nästa repa vi kör ska du få provköra lite turbo-kawa så kan jag prova o gasa lite R1:a..hoppas på bättre väder på söndag e.m när bakfyllan lagt sej,ha en trevlig helg o sup lugnt.. Mvh
hej,tack själv för igår,vi får snart göra om det den sista bakhjulskörningen du gjorde på bron på väg hem va ju riktigt mäktig nu ska jag sen in till stan o fortsätta ,hoppas vi kan åka en runda på söndag. MvhSnigel skrev:Igår va riktigt go körning tack till Jonqas å hultan för lärdommarna inom wheelie området jag har gått som på moln hela dagen efter mina lyckade hjulisar (även om dom inte var många)
@turbolover din hoj va det mäktigaste jag sett ljudet när du drog förbi på slangen å det bara vissla i agget jag säger bara gåshud
Hultan skrev:Det är torrt! Jag drar ut och åker!
Jag har redan dratt en runda nu, hinner nog inte till 12 sen, men jag får se, i kväll nämligenhornet oskar skrev:jag är på ska bara köpa och byta bromsbelägg på bilen!
kl 12 gp som gäller eller?
Mv. oskar
Drar på mig kläderna nu, blir lite sen...hornet oskar skrev:jag är på ska bara köpa och byta bromsbelägg på bilen!
kl 12 gp som gäller eller?
Mv. oskar
Nu började det ösa ner endåback in black skrev:Drar på mig kläderna nu, blir lite sen...
Ädit: Blir mycket sen. Purple var lite jobbig att köra utan koppling, så jag får hoppa detta.
Ha en god tur!
Hultan skrev:Nu började det ösa ner endå
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras