Sorry missade detta, vi åkte en sväng.. Vi kollar igen i morgon mannen!Akn78 skrev:Blirre någe åka eller? Jag kan fram till typ 20.00. Sen skall jag hämta grabben... Hultan?
Sorry missade detta, vi åkte en sväng.. Vi kollar igen i morgon mannen!Akn78 skrev:Blirre någe åka eller? Jag kan fram till typ 20.00. Sen skall jag hämta grabben... Hultan?
hornet oskar skrev:JÄVLA SKIT VÄDER!!!
ska fan sälja hojen och köpa en jetski eller vad det heter till nästa år!
Turbo-lover skrev:verkar ju inte sluta regna heller,hade gärna åkt en runda idag innan man skulle åka in till Kalaset,åkte en runda med Hultan& co igår,väldigt trevliga killar
Mvh
ja,tänk om man hade ett garage o åka runt iCathy skrev:Jag vill ju oxå ut å åka idag ju!!![]()
Ska man börja koncentrera sig på kalaset redan kommer det ju gå illa....![]()
Får väl åka runt i garaget en stund...![]()
Likewise Turrrrbo-mannen..Turbo-lover skrev:verkar ju inte sluta regna heller,hade gärna åkt en runda idag innan man skulle åka in till Kalaset,åkte en runda med Hultan& co igår,väldigt trevliga killar
Mvh
jag satt åtminstonde ner på sadlen när jag uuiillade vilket några av er dårar inte gjordeHultan skrev:Likewise Turrrrbo-mannen..Din körning var hårresande!
Vi kör igen så fort det blir väder!
@akn78, sorry skall inte hände igen![]()
NiiiiceTurbo-lover skrev:jag satt åtminstonde ner på sadlen när jag uuiillade vilket några av er dårar inte gjorde,men det såg bra ut
nästa repa vi kör ska du få provköra lite turbo-kawa så kan jag prova o gasa lite R1:a..hoppas på bättre väder på söndag e.m när bakfyllan lagt sej,ha en trevlig helg o sup lugnt.. Mvh
hej,tack själv för igår,vi får snart göra om detSnigel skrev:Igår va riktigt go körning tack till Jonqas å hultan för lärdommarna inom wheelie området jag har gått som på moln hela dagen efter mina lyckade hjulisar (även om dom inte var många)![]()
![]()
![]()
@turbolover din hoj va det mäktigaste jag sett ljudet när du drog förbi på slangen å det bara vissla i agget jag säger bara gåshud![]()
Hultan skrev:Det är torrt! Jag drar ut och åker!![]()
Jag har redan dratt en runda nu, hinner nog inte till 12 sen, men jag får se,hornet oskar skrev:jag är på ska bara köpa och byta bromsbelägg på bilen!
kl 12 gp som gäller eller?
Mv. oskar
Drar på mig kläderna nu, blir lite sen...hornet oskar skrev:jag är på ska bara köpa och byta bromsbelägg på bilen!
kl 12 gp som gäller eller?
Mv. oskar
Nu började det ösa ner endåback in black skrev:Drar på mig kläderna nu, blir lite sen...
Ädit: Blir mycket sen. Purple var lite jobbig att köra utan koppling, så jag får hoppa detta.
Ha en god tur!
Hultan skrev:Nu började det ösa ner endå![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |