Skiter björnar i skogen?
Ingen nederbörd idag enligt tv4vadret.se. Jag är på Gå kl 12.
Jag har aldrig varit med och kört tidigare, hade gärna hängt på. Men hinner tyvärr inte till kl12. ha det gött!
Japp dom säger fint väder för söndagen, vilka e på gp vid 1230 ?
Precis nu ca 15:05 såg jag 4st MC på E6:ans påfart söderut kommande från Marstrandshållet i Kungälv.
2st av dessa körde på bakhjulet på påfarten och det måste bli skärpning! Ni kan inte hålla på så här.
Förstår ni inte att vi som inte kan köra på bakhjulet blir avundssjuka och vill kunna göra likadant? Nä håll på med er bakhjulskörning ngnannastans där jag inte ser er så slipper vi lite av den svenska avundssjukan.
Precis nu ca 15:05 såg jag 4st MC på E6:ans påfart söderut kommande från Marstrandshållet i Kungälv.
2st av dessa körde på bakhjulet på påfarten och det måste bli skärpning! Ni kan inte hålla på så här.
Förstår ni inte att vi som inte kan köra på bakhjulet blir avundssjuka och vill kunna göra likadant? Nä håll på med er bakhjulskörning ngnannastans där jag inte ser er så slipper vi lite av den svenska avundssjukan.
Det var inte 2 rödsvarta o en svart o en gul leksak du såg?
Jag kom hem för en stund sen från en härlig tur på 13 mil.. åkte från Partille till Landvetter o sen därifrån Eskilsby, Lygnern o hela den vanliga roliga biten... Men jag såg inte en enda sporthoj!! Bara en o annan kromad puttrande sak.. Att folk kan med o missa en sån här go kväll
Hade du skrivit nåt här innan så kanske du hade fått ngn att rejsa med
Vart va du i lördags?
Jag kom på det såpass sent så solen hade väl hunnit gå ner innan jag fått nån med mig... så de blev till o köra solo..
I lördags var jag på.... *harkel* Ikea.. (skäms)
Åkte på söndagen istället.
Jag kom hem för en stund sen från en härlig tur på 13 mil.. åkte från Partille till Landvetter o sen därifrån Eskilsby, Lygnern o hela den vanliga roliga biten... Men jag såg inte en enda sporthoj!! Bara en o annan kromad puttrande sak.. Att folk kan med o missa en sån här go kväll
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|