Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

alex!

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Malmö
Hoj
Triumph Street Triple R
Jag har aldrig varit med och kört tidigare, hade gärna hängt på. Men hinner tyvärr inte till kl12. ha det gött!
 

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Ort
jöttebårj
Hoj
SD 1290
Dålig stil

Precis nu ca 15:05 såg jag 4st MC på E6:ans påfart söderut kommande från Marstrandshållet i Kungälv.
2st av dessa körde på bakhjulet på påfarten och det måste bli skärpning! Ni kan inte hålla på så här.
Förstår ni inte att vi som inte kan köra på bakhjulet blir avundssjuka och vill kunna göra likadant? Nä håll på med er bakhjulskörning ngnannastans där jag inte ser er så slipper vi lite av den svenska avundssjukan.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Precis nu ca 15:05 såg jag 4st MC på E6:ans påfart söderut kommande från Marstrandshållet i Kungälv.
2st av dessa körde på bakhjulet på påfarten och det måste bli skärpning! Ni kan inte hålla på så här.
Förstår ni inte att vi som inte kan köra på bakhjulet blir avundssjuka och vill kunna göra likadant? Nä håll på med er bakhjulskörning ngnannastans där jag inte ser er så slipper vi lite av den svenska avundssjukan.

:D :gnissla :) :tummenupp
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Precis nu ca 15:05 såg jag 4st MC på E6:ans påfart söderut kommande från Marstrandshållet i Kungälv.
2st av dessa körde på bakhjulet på påfarten och det måste bli skärpning! Ni kan inte hålla på så här.
Förstår ni inte att vi som inte kan köra på bakhjulet blir avundssjuka och vill kunna göra likadant? Nä håll på med er bakhjulskörning ngnannastans där jag inte ser er så slipper vi lite av den svenska avundssjukan.

Hahaha! Håller med! :)

Eller nä, vafasen, man måste få lite inspiration! Kör på så fortsätter jag med mina 2sekunders wheelies ett tag till... :yoparty
 

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Ort
jöttebårj
Hoj
SD 1290
Det var inte 2 rödsvarta o en svart o en gul leksak du såg? :rolleyes:

Kan ha varit så. Hade fullt upp med att hålla munnen stängd och inte dregla och iom att jag är man kan jag inte köra detta samtidigt som jag har koll på färger.
Hur som helst, under ett kort ögonblick hade jag munnen stängd och dreglet undet kontroll och då lyckades jag se och komma ihåg att en av cyklarna var iallafall röd, en svart och ev en gul. Sedan kommer jag inte ihåg mer för hakan trillade ner igen.
 

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple -09
Vart e alla?

Jag kom hem för en stund sen från en härlig tur på 13 mil.. åkte från Partille till Landvetter o sen därifrån Eskilsby, Lygnern o hela den vanliga roliga biten... Men jag såg inte en enda sporthoj!! Bara en o annan kromad puttrande sak.. Att folk kan med o missa en sån här go kväll :confused:
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Jag kom hem för en stund sen från en härlig tur på 13 mil.. åkte från Partille till Landvetter o sen därifrån Eskilsby, Lygnern o hela den vanliga roliga biten... Men jag såg inte en enda sporthoj!! Bara en o annan kromad puttrande sak.. Att folk kan med o missa en sån här go kväll :confused:

Hade du skrivit nåt här innan så kanske du hade fått ngn att rejsa med:)


Vart va du i lördags?
 

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple -09
Hade du skrivit nåt här innan så kanske du hade fått ngn att rejsa med:)


Vart va du i lördags?

Jag kom på det såpass sent så solen hade väl hunnit gå ner innan jag fått nån med mig... så de blev till o köra solo..

I lördags var jag på.... *harkel* Ikea.. (skäms)
Åkte på söndagen istället. :yoparty
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Jag kom på det såpass sent så solen hade väl hunnit gå ner innan jag fått nån med mig... så de blev till o köra solo..

I lördags var jag på.... *harkel* Ikea.. (skäms)
Åkte på söndagen istället. :yoparty

Så Dolly Parton ligger inte på rygg:)?

Ursäkta spammet i fel tråd:)
 

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Ort
Partille
Hoj
Honda CBR 1000 F
Jag kom hem för en stund sen från en härlig tur på 13 mil.. åkte från Partille till Landvetter o sen därifrån Eskilsby, Lygnern o hela den vanliga roliga biten... Men jag såg inte en enda sporthoj!! Bara en o annan kromad puttrande sak.. Att folk kan med o missa en sån här go kväll :confused:

Tar den turen ibland =) Säg till nästa gång!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top