Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Hallå

Jag är ny på denna sidan, och är riktigt sugen på att köra idag. Men jag hinner inte till 12.00, först 13.00. Ingen som ska ut då?

MVH
Hajen

Jag hinner inte heller till 12... bara 7 min kvar :D
Slå mig en pling så fort som möjligt så kör vi ikapp dom andra vid 13!
070-301 89 92
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Tack för en trevlig tur.

Dagens tur gick GP - Landvetter (Skenemotet)- Inseros - Hällingsjö- Lygnenring- Björketorp - Skene - Torestorp - Horred (åt Pizza) - Helsjön - Gällinge-Fjärås - "Hemåt"

Turens bonusgrej var på vägen mellan 156:an och Inseros, när vi fick köra "offroad" runt en dikes körd buss som blockerade vägen.

Slutligen ett litet tips till nya killar/tjejer på gruppkörningarna. Då körningar sker på landsväg i skapligt tempo så är det viktigt att alla använder full skyddsutrustning ifall något tråkigt skulle inträffa. (Inga jeans och Gympaskor). OBS "ingen pekpinne"


Här kommer några bilder från turen: Statoil Hällingsjö, Pizzeria Horred med min "moppe" närmast kameran.
 

Bifogat

  • IMG_0445p.jpg
    IMG_0445p.jpg
    174.5 KB · Visningar: 135
  • IMG_0446p.jpg
    IMG_0446p.jpg
    187.8 KB · Visningar: 142
Last edited:

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Inte nå sugen alls på att ut och åka, jag looooovar.... :(
Fast de e iofs rätt nice att va hemma i norr & bli ompysslad av mamma men känns som de räcker nu *S* redan efter 3 dar.... :O
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Inte nå sugen alls på att ut och åka, jag looooovar.... :(
Fast de e iofs rätt nice att va hemma i norr & bli ompysslad av mamma men känns som de räcker nu *S* redan efter 3 dar.... :O

Det kommer ett nytt år snabbare än man tror och då kommer du vara laddad som fasen och hojen kommer glänsa som en diamant! ;)
Bara önska dig glänsande saker till hojen till jul så ses vi på vägarna till våren! :yoparty
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Jag vet inte hur vädret blir idag, men är det någon som är sugen på att köra en sväng lite senare i eftermiddag? Kanske vid 16-17-tiden?
 

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Lät som en bra tur idag har dock semester å den tillbringas med dottern när den e slut så snöar de säkert med min tur bläää
 

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
Tack för mig

Har beslutat mig för att lägga hjälmen på hyllan ett tag och hojen är redan ivägskickad till ny ägare som förhoppningsvis blir lika nöjd som jag varit.

Vill passa på att tacka för turerna och sällskapen genom åren även om jag inte varit den som varit mest aktiv.

Man vet aldrig vad som händer fram till vårkanten men tills vidare tackar jag för mig och hoppas ni får många fina turer innan vintern :tummenupp

/BW
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Har beslutat mig för att lägga hjälmen på hyllan ett tag och hojen är redan ivägskickad till ny ägare som förhoppningsvis blir lika nöjd som jag varit.

Vill passa på att tacka för turerna och sällskapen genom åren även om jag inte varit den som varit mest aktiv.

Man vet aldrig vad som händer fram till vårkanten men tills vidare tackar jag för mig och hoppas ni får många fina turer innan vintern :tummenupp

/BW

Alltid trist att tappa en sporthojare men kul att du lever och har hälsan i behåll iaf! Finns ju värre sätt att sluta sin karriär på än att lägga hjälmen på hyllan! :)
Detta är mitt första år på hoj så jag hoppas du kommer åter till våren så ses vi på GP!

Hur det än blir så önskar jag dig en trevlig avslutning på sommaren!
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Har beslutat mig för att lägga hjälmen på hyllan ett tag och hojen är redan ivägskickad till ny ägare som förhoppningsvis blir lika nöjd som jag varit.

Vill passa på att tacka för turerna och sällskapen genom åren även om jag inte varit den som varit mest aktiv.

Man vet aldrig vad som händer fram till vårkanten men tills vidare tackar jag för mig och hoppas ni får många fina turer innan vintern :tummenupp

/BW

Ses på GP framöver då :hej
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Var det nått speciellt idag som jag missat eller?

Vi var några som drog upp till Backamo men jag mötte tamigfan bara en enda sporthoj! Grym jävla runda var det i alla fall, tack ni som var med!

Was ist los imörra? Blirré nått då eller?

\m/

Har beslutat mig för att lägga hjälmen på hyllan ett tag och hojen är redan ivägskickad till ny ägare som förhoppningsvis blir lika nöjd som jag varit.

Vill passa på att tacka för turerna och sällskapen genom åren även om jag inte varit den som varit mest aktiv.

Man vet aldrig vad som händer fram till vårkanten men tills vidare tackar jag för mig och hoppas ni får många fina turer innan vintern :tummenupp

/BW

Åfan, vad blir det istället då? Har du trampat i bebis-träsket eller nått eller:tungan ?

\m/
 
Last edited:

HAJEN 2

B-cool B-king
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Göteborg, Torslanda
Hoj
B-KING
Körning ikväll Fredag

Hallå Eller

Vädret verkar bli bättre, någon som är sugen på en tur ikväll, runt 18.00?

Grymmt sugen, kan varken åka med på körningen på Lördag eller Söndag på grund av något tråkigt bröllop.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top