Ja jag vet kollar vädret flera gånger om dagen men hoppas hoppas att dom har fel som vanligt.
hehe jo, får hoppas det
Ja jag vet kollar vädret flera gånger om dagen men hoppas hoppas att dom har fel som vanligt.
Jag är på en liten runda idag vid 17-18 tiden kanske?
Annars ska det väl kanske bli bättre väder på Söndag?
Vilket tempo brukar ni hålla när ni åker? Har nytt kort och en liten 400a så det är rätt lugna turer för min del, än så länge iaf, vet inte om det passar in.
Vilket tempo brukar ni hålla när ni åker? Har nytt kort och en liten 400a så det är rätt lugna turer för min del, än så länge iaf, vet inte om det passar in.
Har åkt med några gånger på min trötta 125a så det är nog inga problem
Har bara vart med på en körning, men på den väntade vi iaf in alla varje gång vi skulle svänga av vägen. Så man kunde köra i sitt egna tempo.
Så tycker du ska hänga med
Om jag hinner är jag på! Vilket år går du på maskin? Jag började precis andra.
kvälls bus idag rollsbo vid 20:30
tackar alla för kvällens runda!
efter avskedet på gp blev det dock svettigt en stund när mcpolisen flyger förbi med blåljuset och stoppar mig utanför ullevi. speciellt när jag kollade ner på mätarn och det stod 110 innan jag började bromsa.. hursomhelst efter blåstest osv fick jag beskedet att ta det lugnt och att jag nu är känd hos dom så nästa gång blir det inte lika vänlig ton. konstigt dock att han släppte arrowet utan db-killern men det gjorde han och jag ska nu dricka min godaste öl på länge!
tackar alla för kvällens runda!
efter avskedet på gp blev det dock svettigt en stund när mcpolisen flyger förbi med blåljuset och stoppar mig utanför ullevi. speciellt när jag kollade ner på mätarn och det stod 110 innan jag började bromsa.. hursomhelst efter blåstest osv fick jag beskedet att ta det lugnt och att jag nu är känd hos dom så nästa gång blir det inte lika vänlig ton. konstigt dock att han släppte arrowet utan db-killern men det gjorde han och jag ska nu dricka min godaste öl på länge!
söndag då vilka e på??
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |