Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Göte_Borg

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2008
Hoj
Kawa 650 twin
idag säger rapporten från smhi sol 14 grader 1m/s över göteborg, imorgon regn hela dagen.. några som ska träffas ikväll?

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
Jag är på en liten runda idag vid 17-18 tiden kanske?
Annars ska det väl kanske bli bättre väder på Söndag?

Last edited:

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Jag är på en liten runda idag vid 17-18 tiden kanske?
Annars ska det väl kanske bli bättre väder på Söndag?

Vilket tempo brukar ni hålla när ni åker? Har nytt kort och en liten 400a så det är rätt lugna turer för min del, än så länge iaf, vet inte om det passar in.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vilket tempo brukar ni hålla när ni åker? Har nytt kort och en liten 400a så det är rätt lugna turer för min del, än så länge iaf, vet inte om det passar in.

Har åkt med några gånger på min trötta 125a så det är nog inga problem:tummenupp

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03

Har bara vart med på en körning, men på den väntade vi iaf in alla varje gång vi skulle svänga av vägen. Så man kunde köra i sitt egna tempo.
Så tycker du ska hänga med:tummenupp

Last edited:

Göte_Borg

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2008
Hoj
Kawa 650 twin
verkar vara ett gäng som är sugna skoj! vi spikar gp (för oss rookies är detta alltså götaplatsen) kl 17.30 och hoppas på så många som möjligt!

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Har åkt med några gånger på min trötta 125a så det är nog inga problem:tummenupp

Har bara vart med på en körning, men på den väntade vi iaf in alla varje gång vi skulle svänga av vägen. Så man kunde köra i sitt egna tempo.
Så tycker du ska hänga med:tummenupp

Om jag hinner är jag på! Vilket år går du på maskin? Jag började precis andra.

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
Om jag hinner är jag på! Vilket år går du på maskin? Jag började precis andra.

aha en föredetta klasskamrat då?^^ Mitt första år gick inte så bra, så går om ettan nu...

Jag kan inga vägar dock, så tänker inte åka först:näsblod

Last edited:

Göte_Borg

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2008
Hoj
Kawa 650 twin
tackar alla för kvällens runda!
efter avskedet på gp blev det dock svettigt en stund när mcpolisen flyger förbi med blåljuset och stoppar mig utanför ullevi. speciellt när jag kollade ner på mätarn och det stod 110 innan jag började bromsa.. hursomhelst efter blåstest osv fick jag beskedet att ta det lugnt och att jag nu är känd hos dom så nästa gång blir det inte lika vänlig ton. konstigt dock att han släppte arrowet utan db-killern men det gjorde han och jag ska nu dricka min godaste öl på länge!

Norrland74

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 750
ingen träff imorgon vid gp (ja hade joinat)? lite väl sent att komma på sånt nu när kl e 02.23 ;-). gonatt allesammans, ZZZzzzzzzz...

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
efter avskedet på gp blev det dock svettigt en stund när mcpolisen flyger förbi med blåljuset och stoppar mig utanför ullevi. speciellt när jag kollade ner på mätarn och det stod 110 innan jag började bromsa.. hursomhelst efter blåstest osv fick jag beskedet att ta det lugnt och att jag nu är känd hos dom så nästa gång blir det inte lika vänlig ton. konstigt dock att han släppte arrowet utan db-killern men det gjorde han och jag ska nu dricka min godaste öl på länge!

Skönt att du klarade dig. :tummenupp
Förut visade det bara regn idag ( Lördag ) men nu ser det ut som att det skall bli bra på mot em / Kväll.
Får se om jag åker en sväng i morgon med.

Jonas

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09

Det var inte du som gasade upp bakom mig i tingstadstunneln i går kväll då? De var en er-6 som lät rätt trevligt :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO