hef
Medlem
Tack för idag gubbs...riktigt gött å köra ju
Tack själv!! Det var en trevlig tur!!
// Mannen med stenålders racern!!
Tack för idag gubbs...riktigt gött å köra ju
Hej!
Jag som bor utanför Alingsås (Hemsjö) o jobbar i GBG undrar om det finns några som är intresserade av att köra lite hoj från GP någon vardagskväll efter jobbet (ca 18:00, kanske käka tillsammans före)? Eller om det är några helgturer planerade förbi Alingsås med omnejd, så jag kan haka på där någonstans?
Alternativt om någon kan tipsa om den roligaste vägen att ta sej från Alingsås till Göteborg, E20 är inte så fantastiskt underhållande, så kanske jag orkar in till GP någon helg
Hej!
Jag kan tipsa om roligare väg än E20 mellan Gbg och Alingsås.. du får nog ta dig till GP trots allt..
Kör av E20 vid Tolleredsmotet, kör under E20 och mot Floda, då kör du på en väg som går parallellt med E20, när du kommer till Floda kör du rakt fram i den lilla rondellen (mot Ryggebol) följ bara vägen som sedan kommer gå under E20 igen, efter en skarp kurva i nedförsbacke kommer du till en T-korsning, tag vänster, sen kör du mot E20 igen, ut på E20 vid Stenkullen, dock bara en liten bit, sedan kör du av vid Lerum (Södra, dvs nästa avfart) och kör den fina vägen mot Jonsered, där får du fortsätta färden mot Gbg på E20 igen!
Lite roligare bör detta bli i alla fall
Sedär ja, perfekt
Jonseredsvägen visste jag men den mellan tollered o stenkullen var jag lyckligt ovetande om.
Då hoppas vi på bra väder i helgen då
Ingen som nappar på en tur efter jobbet någon dag med fint väder?
lönt, åkte dit, duschade, åkte hem, torkade, tittar nu ut genom fönstret och det är typ sol... hm..[/QUO
jag e fortfarande sugen men då får d bli runt 15 tiden man kan ju se o avvakta lite. men d kommer ju inte regna mer kolla på http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv
jag e fortfarande sugen men då får d bli runt 15 tiden man kan ju se o avvakta lite. men d kommer ju inte regna mer kolla på http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv
Utsikter till söndag kväll
Växlande molnighet, lokalt någon skur . I natt 5-10 grader. Fram på söndagen mest soligt och 14-17 grader. Sydvästlig eller västlig vind, idag frisk, eller vid kusten hård.
Meteorolog: Berndt Möller
Jag är sugen om någon ska ut så följer jag gärna med
tjena mannen d e väl du som läser på spu va..tror jag träffade dig för ett tag sedan..visste inte att du körde hoj..jag e fortfarande sugen.
Jo det stämmer, Var det du som var i brefing rummet men en kompis som skulle ge truls nån wiskey eller nått?
Du kan ju ringa mig på 0705750960 så drar vi och spöar hojarna lite
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |