De ska bli gött väder imorn...Nån som e sugen på en långkörning?
japp, när var?
GP kl 12 funkar för mig...
De ska bli gött väder imorn...Nån som e sugen på en långkörning?
tjena gubbar kan inte vi ses vid 2 tiden hade gärna velat haka på men hinner inte till 12
Eller är det mer laid-back, ut o skön-glida?
Jag har nämligen en GSX 750 ES från -83.
Kan jag hänga med på en tur idag eller blir jag bara i vägen för övriga gruppens nöje o bör vänta till en annan gång då det kanske är lite fler "erfarna" hojar med?
När jag läser inläggen här lägger jag märke till att många har R, Y o Z i hojmodellbeteckningarna (brukar betyda snabba hojar ).
Vad är det för typ av körning ni brukar ha på era turer? Smiska skiten hur hojarna o byta kolvar inför varje gång ni är ute?
Eller är det mer laid-back, ut o skön-glida?
Jag har nämligen en GSX 750 ES från -83.
Kan jag hänga med på en tur idag eller blir jag bara i vägen för övriga gruppens nöje o bör vänta till en annan gång då det kanske är lite fler "erfarna" hojar med?
Kör ikapp oss
haha lr hur säg mig var ni är så kommer jag.. jag ringer firefox senare när ni e ute o kör så kan jag kolla vart ni är
Hur lång långsväng har ni tänkt idag? Har tyvärr inte hela dagen på mig...
Vet inte hur långt det blir...men jag har hela dagen på mig
De e ju bara att du avviker ifall du vill hemåt?
Blir de en sväng neråt eller uppåt? ELler de kanske inte e nån som tänkt så långt än
Sluta va så kinkig nu Häng på bara
Tja!
Visst är det många R,Y och z:an här på sporthoj alltid! Körningarna varierar ganska mkt. Beror lite på hur många och vilka som är ute och kör. Idag blir det nog rätt så bra tempo skulle jag tro. Förhoppninsvis slipper vi dock byta kolvar efteråt Din 750 går säkert att köra fort oxå och som CB_Tobbe skriver så är det ju mest upp till föraren (även om motorn hjälper till lite )
Prova häng med på någon lite kortare tur först om du är osäker! Samlas ju ganska ofta folk på GP. Kanske blir det fler än oss som vill åka långtur idag oxå!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|