Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Grusbus
När och var? är ganska sugen men jag jobbar... men kanske en runga mot kvällen innan solen går ner..

Hmm, kanske. Ska ut o flyga tidigt imorgon plus att ja ska använda mitt nya garage för första ggn i kväll, så tiden för inlåsning o så måste funka med min garage-värd.. Är precis ny-inflyttad, första dagen med hojjen här nere!

Men vi kan kika på det under dagen, se om det passar så sent på kvällen.

Hej!
 

alex!

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Malmö
Hoj
Triumph Street Triple R
När har du tänkt köra Claesson? Jag är ledig idag och vädret hyffsat, jag kör gärna en runda!
 

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
Hade tänkt åka ner till Falkenberg imorgon o köra på bana. Är det nån som är sugen på o hänga med?
 

grozny

Vi är alla gröna, bara olika gröna.
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Partille
Hoj
gsxr 1000 k6
Hade tänkt åka ner till Falkenberg imorgon o köra på bana. Är det nån som är sugen på o hänga med?

JAså du. Vilken tid e det imorrn? Jag o Pekka ska nog åka idag tror jag om det e torrt sen. Vi kan ju höras senare.
 

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
JAså du. Vilken tid e det imorrn? Jag o Pekka ska nog åka idag tror jag om det e torrt sen. Vi kan ju höras senare.

Körningen börjar 16.30 så man får nog vara där minst en timme innan? Jo vi hörs sen.
 

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Grusbus
Nu efter lunch då? har en tid o passa 16.30 på kvilletorget. Ring mig gärna 0733261008 (, vem som helst får ringa =)

DarkSun, ja pallar nog inte o köra så pass sent, rådjur, afterwork o upp tidigt tidigt imorgon! Men hemskt gärna en annan gång...
 

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
not
Nu efter lunch då? har en tid o passa 16.30 på kvilletorget. Ring mig gärna 0733261008 (, vem som helst får ringa =)

DarkSun, ja pallar nog inte o köra så pass sent, rådjur, afterwork o upp tidigt tidigt imorgon! Men hemskt gärna en annan gång...

Inga problem, jag förstår!

passar på att lägga ett bete, jag ska ner till skåne till helgen, jag tänkte ta lite roligare vägar än E6:an och köra från götet vid 14:00, om det är någon som ska åt det hållet kan vi hålla varandra sällskap!
 

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Grusbus
Lite haltande system om det är kort varsel, om man inte kan sitta vid datorn hela tiden =)

Ja kör lite röda vägar solo, finns på nallen om jag känner den skaka. Tja
 

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
Det är körning på Falkenberg imorgon kl 17.00. MC + Gatbilar. Jag o Gixxlito skall ner. Vi åker runt 14.30. Det är bara o skicka ett PM om nån är sugen på o hänga med.......
 

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
KTM530
Tänkte åka en sväng idag. :tungan
Jag jobbar till 16.00 så mellan 17-18 passar fint.

Smhi säger regn Tors/fre... :näsblod
Någon mer som vill passa på. :tummenupp

Jonas
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Tänkte åka en sväng idag. :tungan
Jag jobbar till 16.00 så mellan 17-18 passar fint.

Smhi säger regn Tors/fre... :näsblod
Någon mer som vill passa på. :tummenupp

Jonas

TV nyheterna har sagt regn på hela västkusten igår/idag. Har inte sett en droppe... jag tittar på himlen när jag ska köra, är det långkörning ringer jag någon som bor vid målet och frågar om läget. :tummenupp

Har större chans på Cosmopol än att väderleksrapporterna stämmer. :huvet
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top