Jag kom PRECIS hem, ont i handlederna...annars hade jag följt med
Imorn söndag ska jag o några polare träffas vid 14 på GP. Häng på ni som är sugna.
Funderar på att åka med Er imorgon. Men var menar Ni att Ni startar då Ni säger GP? Är det inne i stan eller tryckeriet på hisingen?
Jag hänger på i morgon.
Funderar på att åka med Er imorgon. Men var menar Ni att Ni startar då Ni säger GP? Är det inne i stan eller tryckeriet på hisingen?
Jag hänger på i morgon.
Ja det var riktigt kul idag!! Jag njöt varje sekund....Vi får höras om nästa körning snart...massa kramar till er alla!
var är bilderna från idag då ..
Försökte lägga upp bilder men det gick inte..
tack för idag.. najs med lite åka trots av vi "retarder" inte är så snabba på rakorna. :-D
Varför kör du inte med motardgänget om du har skaffat motard
tack för idag.. najs med lite åka trots av vi "retarder" inte är så snabba på rakorna. :-D
japp, du har helt rätt men jag förstod att jag missat tiden när jag hörde det brööla till utanför fönstret, poppade ut huvudet o såg mohawksen svisha förbi här i olskroken har ju inga nummer till nån där så det blev upp till GP vid 14 o på den vägen är det.. men framöver är jag LÄTT på!
Du råkade inte se aset som gick ut o ställde sig mitt ivägen när vi puttrade förbi där?
Jag stannade och tog mig en liten pratstund med den 70-åriga farbrorn. Frågade om det inte var bättre om han flyttade på sig så man kunde köra förbi. Då gick han lååångsamt åt sidan och var så att han fick tunghäfta. Kånstig gubbe.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|