Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Jag åkte runt och letade bilar idag....
Synd att jag inte såg detta innan jag åkte. :D

Jonas

dominator91

Sporthojsnörd
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
GSX 1100 F 92, BMW F650GS Dakar, Vespa GTS300Ie
Funderar på att åka med Er imorgon. Men var menar Ni att Ni startar då Ni säger GP? Är det inne i stan eller tryckeriet på hisingen?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Funderar på att åka med Er imorgon. Men var menar Ni att Ni startar då Ni säger GP? Är det inne i stan eller tryckeriet på hisingen?

GP = Göta platsen, längst upp på Avenyn.

Har inget alls att göra med tidningen GP. Du är dock inte den första som undra...och inte heller den sista.

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Det var gött o köra idag gubbar(flickor)!!! Tycker 1 h räckte gott o väl då jag känner av en gammal skada i axeln! Nästa gng kanske det går o göra ett längre uppehåll men det kanske ni gjorde sen själva?!?!

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Ja, det var en grym fikatur :)

Det var inga problem att hinna med Härskogen och Jonseredsvägen innan regnet heller. Härskogsvägen var riktigt härlig idag, nästan inga bilar öht!

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Ja det var riktigt kul idag!! Jag njöt varje sekund....Vi får höras om nästa körning snart...massa kramar till er alla!:krama

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Last edited:

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Varför kör du inte med motardgänget om du har skaffat motard:mad::krama:tungan

:Bugar

japp, du har helt rätt men jag förstod att jag missat tiden när jag hörde det brööla till utanför fönstret, poppade ut huvudet o såg mohawksen svisha förbi här i olskroken :yoparty har ju inga nummer till nån där så det blev upp till GP vid 14 o på den vägen är det.. men framöver är jag LÄTT på! :tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
:Bugar

japp, du har helt rätt men jag förstod att jag missat tiden när jag hörde det brööla till utanför fönstret, poppade ut huvudet o såg mohawksen svisha förbi här i olskroken :yoparty har ju inga nummer till nån där så det blev upp till GP vid 14 o på den vägen är det.. men framöver är jag LÄTT på! :tummenupp

Du råkade inte se aset som gick ut o ställde sig mitt ivägen när vi puttrade förbi där?:mad:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Du råkade inte se aset som gick ut o ställde sig mitt ivägen när vi puttrade förbi där?:mad:

Jag stannade och tog mig en liten pratstund med den 70-åriga farbrorn. Frågade om det inte var bättre om han flyttade på sig så man kunde köra förbi. Då gick han lååångsamt åt sidan och var så :mad: att han fick tunghäfta. Kånstig gubbe.

Last edited:

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Jag stannade och tog mig en liten pratstund med den 70-åriga farbrorn. Frågade om det inte var bättre om han flyttade på sig så man kunde köra förbi. Då gick han lååångsamt åt sidan och var så :mad: att han fick tunghäfta. Kånstig gubbe.

idioter:huvet

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...