Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Jag hade kunnat tänka mig en träff i kungälv och en tur upp till orust och ett aerovarv där kanske?

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Jag kan vara ute till 14.30 cirkus, någon som hakar på, träffas vid macken vid McD i Kungälv? Ser vädret ut att hålla i sig?

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Jag är vid McD i kungälv kl. 12.00 om någon hakar på så får vi se vart det bär av...

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Grön-x

Ber om ursäkt för att jag inte dök upp!!! Efter 3 kilometer tändes oljelampan och jag fick åka tillbaka och leta efter en mack där dom hade olja, trodde det fanns på varje mack!? Var inte klar med mecket förrän 13.00, sorry! Tar gärna en rematch en annan dag!

grön-x

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
zx10 r
en härlig tur till orust blev det. det var roligt att vi blev några stycken :tummenupp ha en fortsatt trevlig kväll alla. :fyllisar vi kanske syns i morrgon. :D

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
grön-x skrev:
en härlig tur till orust blev det. det var roligt att vi blev några stycken :tummenupp ha en fortsatt trevlig kväll alla. :fyllisar vi kanske syns i morrgon. :D

Ja, jäkligt kul & åka lite hojj, dessutom kul & träffa nya människor :tummenupp Tack för en fin tur med bra tempo :D

Synd att jag inte kunde följa med hela turen, men året e inte slut än... :yoparty

grön-x

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
zx10 r
åka en sväng i morgon någon eller? GP1200 som vanligt om någon är sugen. säsongen är ju snart slut (om en månad eller nåt) så ut och åk. :banana :D

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
grön-x skrev:
åka en sväng i morgon någon eller? GP1200 som vanligt om någon är sugen. säsongen är ju snart slut (om en månad eller nåt) så ut och åk. :banana :D

Ta på er ordentligt idag. Körde från Kungsbacka till Chalmers imorse vid halv 8 och en termometer-tavla jag såg från motorvägen visade -1 grad. Gick iofs förvånansvärt bra att köra, förutom att känseln var heelt borta i tummarna när jag kom fram. :gnissla

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024