Snigel skrev:Åker ni än era tokstollar...
Ja, faktiskt.
Snigel skrev:Åker ni än era tokstollar...
grön-x skrev:vilken kväll har varit ute och åkt idag. kände att jag var tvungen att åka hem och ställa in hojen nu halv ett skall tyvär jobba i morgon.
grön-x skrev:På julafton är det hojväder är det någon som skall med ut. Jag skall i alla fall åka en rejäl tur. Tomte dräkten på och rigga videokamran så kan det bli lite buskörning i julyran ni som inte åker så här års kan ju alltid se filmen senare så får vi se om det blir någon bakhjuls åkning i 300.
grön-x skrev:På julafton är det hojväder är det någon som skall med ut. Jag skall i alla fall åka en rejäl tur. Tomte dräkten på och rigga videokamran så kan det bli lite buskörning i julyran ni som inte åker så här års kan ju alltid se filmen senare så får vi se om det blir någon bakhjuls åkning i 300.
grön-x skrev:Det är klart att jag kan köra i 130 ibland. om det är fint i morgon kan vi åka en sväng det är roligare två eller fler än en. Men lite 300 Welis måste det bli om greppet är ok.pm.a mig eller skriv ut någon mötesplats. Nu skall jag till lisseberg och dricka glögg. Ha det gött alla.
grön-x skrev:åker ut vid tvåtiden måste fixa några jävla klappar först.
Rasorblade skrev:Ska hämta hojen imorgon (söndag) och är det väder som idag så blir det nog en liten sväng!!
vtrwalle skrev:vem blir först med att åka hoj 2006 då?????
det va som fan!!! det e hårtMögel skrev:Jag ska åka hoj till jobbet imorgon kl: 5.30..
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|