Tjabba.
Någon som är sugen på att brumma på söndag?
Jag är sugen Vilken tid hade du tänkt dig? Några mer som kommer
Go körning idag grabbar! Tack för jag fick hänga med!
Jag tänkte nu även försöka sätta ihop en mail-lista för oss som är intresserade av detta.
Ni som vill kan ju lägga upp era e-post adresser här eller PM´a mig så börjar jag knåpa ihop en lista på de som vill vara med.
Hoppas vi ses snart igen.
Mvh moped älskaren
Är det inte enklare att bara posta ett inlägg i denna tråden om man vill ut och köra?
Lättare med E-post, då allt fler har med sig sina smartphones överallt och där med sin E-post.
Att sitta och kolla på ett forum hela tiden för att kolla körningar, är enligt mitt tycket mycket knöligare än att få aktuella körningar och inbjudningar på sin E-post.
Rätta mig gärna om jag har fel
Man kan ju ha både och.
Men man blir lite begränsad med maillista. Det blir inte lika öppet då...för det händer ju som idag att nästan alla är "nya" och det hade inte funkat med maillista.
Jag tycker körtråden funkar fint. Det är bara lite synd att det inte skrivs lika ofta i den som för några år sedan.
De va bättre förr
Japp, både och är ju det bästa av två världar.
För om man kollade hur många som skrev att de skulle komma till GP idag i denna tråd, och sedan hur många som verkligen dök upp på GP. Så hade ju både en mail-lista och skrivande i denna tråd varit det smidigaste.
Om jag talar för min egen del, så har jag med mig min e-post överallt via min smartphone. Lite knöligare att hela tiden försöka kolla av denna tråd.
Men för att fler skall kunna ta del av åkningarna, så är det smidigt om man kör med både och.
Eller?
De va bättre förr
Bah, du börjar bli gammal och bitter.
Tjabba alla fartälskare.
Tänkte kolla om det finns intresse på att hänga på en tur till Sunnanå hamn (typ ED) eller en tur till Halden.
Kan garantera mycket fina vägar i norra Bohuslän/Norge.
Tänkte i så fall onsdag eller torsdag då det verkar bli bra hojväder.
Några som är sugna?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |