Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

fides

Medlem
Gick med
2 May 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R (K5)
Sorry guys, vakna allt för sent idag..
Är det någon som är kvar vid gp eller någon annan stans man kan mötas vid 13 så är ja lätt på!!
Sjukt åka sugen idag..
Eller skicka ett sms och berätta var ni är: 076-1110125
 

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT
Japp, håller med.

Riktigt kul körning idag, och tack för att jag fick hänga med er med min förvuxna EU moppe.

Det var kul att för första gången verkligen se vad den lille rackan gick för :banana

Och ett STORT tack till vår PM idag, Peter. Ruskigt fina vägar och mycket bra fart utan att för det vara vårdslöst. Helt suveränt tempo :banana:banana

Jag tänkte nu även försöka sätta ihop en mail-lista för oss som är intresserade av detta.

Ni som vill kan ju lägga upp era e-post adresser här eller PM´a mig så börjar jag knåpa ihop en lista på de som vill vara med.

Hoppas vi ses snart igen.

Mvh moped älskaren
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag tänkte nu även försöka sätta ihop en mail-lista för oss som är intresserade av detta.

Ni som vill kan ju lägga upp era e-post adresser här eller PM´a mig så börjar jag knåpa ihop en lista på de som vill vara med.

Hoppas vi ses snart igen.

Mvh moped älskaren

Är det inte enklare att bara posta ett inlägg i denna tråden om man vill ut och köra?:va
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Tack för idag...min första körning från GP i år.
Det blev riktigt bra...kul att träffa en massa nya...va bara en av er som jag har kört med innan.
Fan va ni kör:) försökte hänga av er hela tiden men det gick fan inte med min racer:)
 

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT
Är det inte enklare att bara posta ett inlägg i denna tråden om man vill ut och köra?:va

Lättare med E-post, då allt fler har med sig sina smartphones överallt och där med sin E-post.

Att sitta och kolla på ett forum hela tiden för att kolla körningar, är enligt mitt tycket mycket knöligare än att få aktuella körningar och inbjudningar på sin E-post.

Rätta mig gärna om jag har fel :rock
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Lättare med E-post, då allt fler har med sig sina smartphones överallt och där med sin E-post.

Att sitta och kolla på ett forum hela tiden för att kolla körningar, är enligt mitt tycket mycket knöligare än att få aktuella körningar och inbjudningar på sin E-post.
Rätta mig gärna om jag har fel :rock



Man kan ju ha både och.
Men man blir lite begränsad med maillista. Det blir inte lika öppet då...för det händer ju som idag att nästan alla är "nya" och det hade inte funkat med maillista.
Jag tycker körtråden funkar fint. Det är bara lite synd att det inte skrivs lika ofta i den som för några år sedan.
De va bättre förr:)
 

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT
Man kan ju ha både och.
Men man blir lite begränsad med maillista. Det blir inte lika öppet då...för det händer ju som idag att nästan alla är "nya" och det hade inte funkat med maillista.
Jag tycker körtråden funkar fint. Det är bara lite synd att det inte skrivs lika ofta i den som för några år sedan.
De va bättre förr:)

Japp, både och är ju det bästa av två världar.

För om man kollade hur många som skrev att de skulle komma till GP idag i denna tråd, och sedan hur många som verkligen dök upp på GP. Så hade ju både en mail-lista och skrivande i denna tråd varit det smidigaste.

Om jag talar för min egen del, så har jag med mig min e-post överallt via min smartphone. Lite knöligare att hela tiden försöka kolla av denna tråd.

Men för att fler skall kunna ta del av åkningarna, så är det smidigt om man kör med både och.

Eller?
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Japp, både och är ju det bästa av två världar.

För om man kollade hur många som skrev att de skulle komma till GP idag i denna tråd, och sedan hur många som verkligen dök upp på GP. Så hade ju både en mail-lista och skrivande i denna tråd varit det smidigaste.

Om jag talar för min egen del, så har jag med mig min e-post överallt via min smartphone. Lite knöligare att hela tiden försöka kolla av denna tråd.

Men för att fler skall kunna ta del av åkningarna, så är det smidigt om man kör med både och.

Eller?


Risken är väl bara att man tycker det är jobbigt med en massa olika grupper och listor.
Själv så kör jag inte på detta viset speciellt ofta längre även om det är kul emellanåt.
Forumet e ju öppet för alla och chansen att få körsällskap är lite större om man skriver här.
Det är ju alltid roligt när det dyker upp lite nytt folk.
Idag var nog första gången för mig iallafall som det var så många med som jag aldrig har sett förut. Och det är ju bara skoj...det är ju på tiden att det blir som förr igen:)
 

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT
Tjabba alla fartälskare.

Tänkte kolla om det finns intresse på att hänga på en tur till Sunnanå hamn (typ ED) eller en tur till Halden.

Kan garantera mycket fina vägar i norra Bohuslän/Norge.

Tänkte i så fall onsdag eller torsdag då det verkar bli bra hojväder.:banana

Några som är sugna?
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Tjabba alla fartälskare.

Tänkte kolla om det finns intresse på att hänga på en tur till Sunnanå hamn (typ ED) eller en tur till Halden.

Kan garantera mycket fina vägar i norra Bohuslän/Norge.



Tänkte i så fall onsdag eller torsdag då det verkar bli bra hojväder.:banana

Några som är sugna?

Det kan jag tänka mig hänga med på, var ett tag sedan man var däruppe och körde :)

edit: på onsdagen funderar jag på att köra på falkenberg på eftermiddagen så torsdagen funkar bäst för mig eller imorrn.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top