Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Tjabba alla fartälskare.

Tänkte kolla om det finns intresse på att hänga på en tur till Sunnanå hamn (typ ED) eller en tur till Halden.

Kan garantera mycket fina vägar i norra Bohuslän/Norge.

Tänkte i så fall onsdag eller torsdag då det verkar bli bra hojväder.:banana

Några som är sugna?

Precis som johansson så ska jag köra på falkenberg på onsdag. Men följer gärna med på torsdag om det är bra väder :)

Hyssna

Ny medlem
Gick med
29 May 2010
Hoj
07 CBR 1000 RR
Tjabba alla fartälskare.

Tänkte kolla om det finns intresse på att hänga på en tur till Sunnanå hamn (typ ED) eller en tur till Halden.

Några som är sugna?

Hej

Jag kan absolut vara sugen på att ta en tur!
Dock blev jag sugen på att besöka Falkenberg på onsdag!

Blir det nåt på torsdag så hänger jag på!

/Gustav

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
BMW 650 GT
Hej

Jag kan absolut vara sugen på att ta en tur!
Dock blev jag sugen på att besöka Falkenberg på onsdag!

Blir det nåt på torsdag så hänger jag på!

/Gustav

Hur funkar detta med att köra bana i Falkenberg? Är sugen på att prova min på bana. Kan vem som helst göra detta eller måste man ha någon sorts licens?

Viken tid är det i Falkenberg imorgon? Hur åker ni andra dit? Ni kan väl skriva en rad här så hakar jag på imorgon om det funkar med min hoj.

Hare gött, för nu skall jag ut å brumma ett par timmar.

Last edited:

Hyssna

Ny medlem
Gick med
29 May 2010
Hoj
07 CBR 1000 RR
Tjabba alla fartälskare.

Några som är sugna?

Jag har tyvärr fått förhinder!

Hoppas att ni får en trevlig tur!

/Gustav

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966

Strandiz

#99 Team LB Racing
Gick med
17 Mar 2011
Hoj
ZX10R Ninja 2006
haha ......... Mr snigel var det väl... ? har dessutom svårt att se att en snigel tränger sig förbi :D

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
BMW 650 GT
E de ngn som e körsugen vid 12 idag?

Nu kanske du/ni förstår nyttan av att även ha en mail-lista till folk som vill vara med.

Hade det nu funnits en sådan kan jag slå vad om min högra nöt, att du hade fått med dig folk på åkningen idag.

Bla mig, då jag var ute i garaget och skruvade lite på en av mina andra hojar innan jag stack ut på min förvuxna EU mopped på en rejäl tur.

Hade jag då fått ett pling i min smartphone att jag fått e-post hade jag läst att du ville åka och jag hade självklart hängt på.

Så nu kanske ni alla förstår att mail-lista på folk som vill åka, är ett jättebra kompliment till detta forumet.

Då jag nu i skrivande stund ser att inte en enda har svarat på ditt inlägg idag kl 10:33.

Kanske något att begrunda.

Hoppas vi ses nu till helgen, om vädergudarna tillåter åkning :banana

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Jag vill inte ha din högra nöt:)
Sluta vara så lat...använd din phone och titta i tråden när du e körsugen istället:)

Nu kanske du/ni förstår nyttan av att även ha en mail-lista till folk som vill vara med.

Hade det nu funnits en sådan kan jag slå vad om min högra nöt, att du hade fått med dig folk på åkningen idag.

Bla mig, då jag var ute i garaget och skruvade lite på en av mina andra hojar innan jag stack ut på min förvuxna EU mopped på en rejäl tur.

Hade jag då fått ett pling i min smartphone att jag fått e-post hade jag läst att du ville åka och jag hade självklart hängt på.

Så nu kanske ni alla förstår att mail-lista på folk som vill åka, är ett jättebra kompliment till detta forumet.

Då jag nu i skrivande stund ser att inte en enda har svarat på ditt inlägg idag kl 10:33.

Kanske något att begrunda.

Hoppas vi ses nu till helgen, om vädergudarna tillåter åkning :banana

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
BMW 650 GT
Hmm, jag är inte lat. Men än så länge plingar det inte till i min I-phone eller I-Pad så fort någon lägger in något om någon körning i denna tråd.

Men om någon fixar till detta, kan jag tänka mig att försöka läsa denna tråd i min I-Phone.

Tills dess är det bara mail som gäller i min telefon.......... För vem tusan vill/kan/orkar surfa med den pytte skärmen man har på sin lur?

Och körsugen är jag jämt, så att konstant sitta och glo in i I-phonen och försöka läsa denna tråd angående körningar finns inte på kartan.

Men att få ett mail pling i telefonen är en helt annan femma.

Så varför inte använda det bästa av två världar när tekniken finns? :lol

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Hmm, jag är inte lat. Men än så länge plingar det inte till i min I-phone eller I-Pad så fort någon lägger in något om någon körning i denna tråd.

Men om någon fixar till detta, kan jag tänka mig att försöka läsa denna tråd i min I-Phone.

Tills dess är det bara mail som gäller i min telefon.......... För vem tusan vill/kan/orkar surfa med den pytte skärmen man har på sin lur?

Och körsugen är jag jämt, så att konstant sitta och glo in i I-phonen och försöka läsa denna tråd angående körningar finns inte på kartan.

Men att få ett mail pling i telefonen är en helt annan femma.

Så varför inte använda det bästa av två världar när tekniken finns? :lol

Men kan man inte göra något datatekniskt som gör att det plingar i telefon din, om det nu är så viktigt, när/om någon skriver i tråden?

Sen är det överreklamerat att köra motorcykel för jämnan!

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
ändrade planer för min del

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping