Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Men vad jag har hört finns det tydligen en FB sida också, eller gäller detta bara för klubben inbördes beundran?

släng upp din mail/FB profil så blir du inbjuden till gruppen..


Som tidigare nämnts så va denna tråd sjukt bra men eftersom vi lever i ett modernt samhälle med smartphåååån och FB-flygan så uppehåller sig folk "där det händer"
 

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT
Någon som vill möta upp oss i Stavanger imorgon ? :banana :banana

Jäklar vilka vägar det finns i Norge. Min första tur men absolut inte den sissta.

Vi kanske skulle ta och dra en repa till Norge nästa år???
 

p2p

If you snooze, You loose.....
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm 690 smc
ärligt talat kan vi inte försöka styra upp en sista storkörning innan den hemska vintern kommer?!?! någon som kan spika ett datum och börja göra lite PR om säg ca 2 veckor?

ps jag vill oxå vara me i tråden på Fb
https://www.facebook.com/#!/RingDennis
 

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT
Hmmm, denna tråden suger riktigt...

Jag har fortfarande inte fått tillgång till den "hemliga" gruppen på FB. Här snackar folk om ett öppet forum för ALLA och att det skulle försvåra för merparten här om vi skulle ha en mail-lista istället för detta utdöende forum. Men detta verkar det som om ingen ville ha pga att det skulle utestänga många som vill åka.

Så hur tusan resonerar ni då när det finns en klubb för inbördes beundran på FB som inte alla har tillgång till ????

Vad hände med att ALLA som vill skall kunna delta, och nu verkar det som om majoriteten ligger på den förkastliga FB.

Själv skiter jag fullständigt i att Pelles unge nu kan gå, Lisa har shoppat och Nisse har tvättdag.

Jag vill åka hoj, och nu då bli tvingad att börja använda FB för att vara med i Loopen suger riktigt hårt.

Är det verkligen meningen att alla i framtiden som vill vara med i Loopen måste använda FB ???? :mad:

Då är det ju mycket bättre med mail-listor, så att men kan få ett pling i sin lur om någon vill spontan åka eller att tiderna ändras på helgen.

Det måste väl finnas fler än jag som fullständigt skiter i vad folk gör på FB? Eller är jag ensam?:confused:
 
Last edited:

thompabompa

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg (Lindome)
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Dum fråga men hur ser man om man är med i gruppen eller ej?
Jag angav min fejjanadress längre upp men vet inte hur jag ser om jag är med eller ej. Får man mail när det händer nåt i FB-gruppen? Loggar in en gång i halvåret typ så det vore bra om man kunde ställa in FB så att det kommer ett mail eller motsv.

/Fejjan-noob (http://www.facebook.com/thomascarlsson1975)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top