Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Markymark

Sporthojsnörd
Gick med
30 Jun 2011
Ort
Göteborg
Hoj
R1
Gruppen är låst av säkerhetsskäl skulle jag tro.

Det är nog inte svårare o få tillgång till den än att fråga någon snällt här, du vinner nog inga nya vänner att åka med genom att flippa direkt.

Vill du kunna använda facebook på ett vettigt sätt så tar du bort alla idioter som har sina barn som sin profilbild, dom som fotar sin mat och dom som bara klagar på hur dåligt allt är. Sen är faktiskt facebook rätt gött. Bara att bocka i att du vill prenumerera på den låsta gruppen så får du info direkt.

Dock vill jag göra dig uppmärksammad om att det inte organiseras gruppkörningar med 40 deltagare varje dag så tro inte att det är guld o gröna skogar i fb gruppen :p
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Gruppen är låst av säkerhetsskäl skulle jag tro.

Det är nog inte svårare o få tillgång till den än att fråga någon snällt här, du vinner nog inga nya vänner att åka med genom att flippa direkt.

Vill du kunna använda facebook på ett vettigt sätt så tar du bort alla idioter som har sina barn som sin profilbild, dom som fotar sin mat och dom som bara klagar på hur dåligt allt är. Sen är faktiskt facebook rätt gött. Bara att bocka i att du vill prenumerera på den låsta gruppen så får du info direkt.

Dock vill jag göra dig uppmärksammad om att det inte organiseras gruppkörningar med 40 deltagare varje dag så tro inte att det är guld o gröna skogar i fb gruppen :p


40 ? vi brukar minst vara 69 st... MINST :tungan gräset är alltid grönare på andra sidan..
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
hur går man med i gruppen när man inte ens vet vad den heter????

Gruppen är låst av säkerhetsskäl skulle jag tro.

Det är nog inte svårare o få tillgång till den än att fråga någon snällt här, du vinner nog inga nya vänner att åka med genom att flippa direkt.

Vill du kunna använda facebook på ett vettigt sätt så tar du bort alla idioter som har sina barn som sin profilbild, dom som fotar sin mat och dom som bara klagar på hur dåligt allt är. Sen är faktiskt facebook rätt gött. Bara att bocka i att du vill prenumerera på den låsta gruppen så får du info direkt.

Dock vill jag göra dig uppmärksammad om att det inte organiseras gruppkörningar med 40 deltagare varje dag så tro inte att det är guld o gröna skogar i fb gruppen :p
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hm det går å fixa så de kommer mejl från fb! Men frågan är om man vill ha det:brinnerup
Fick ju fan 300 mail om dagen:huvet
 

DirtyDick28

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
BMW 650 GT
Gruppen är låst av säkerhetsskäl skulle jag tro.

Det är nog inte svårare o få tillgång till den än att fråga någon snällt här, du vinner nog inga nya vänner att åka med genom att flippa direkt.

Vill du kunna använda facebook på ett vettigt sätt så tar du bort alla idioter som har sina barn som sin profilbild, dom som fotar sin mat och dom som bara klagar på hur dåligt allt är. Sen är faktiskt facebook rätt gött. Bara att bocka i att du vill prenumerera på den låsta gruppen så får du info direkt.

Dock vill jag göra dig uppmärksammad om att det inte organiseras gruppkörningar med 40 deltagare varje dag så tro inte att det är guld o gröna skogar i fb gruppen :p


Vad är detta för resonemang då "Gruppen är låst av säkerhetsskäl skulle jag tro"

Säkerhet mot vadå, detta skulle jag vilja veta?

Vore fint om de som är ansvariga för denna nu "hemliga" FB sida för körningarna, nu lägger ut denna på detta forumet och gör om gruppen till allmän. Varför skall det sitta folk och godkänna vilka som skall få vara med i gruppen och vilka som inte skall vara med.

Vad hände med ett öppet forum och öppna kanaler för att kunna umgås?? :confused::confused:


Med detta resonemang faller folks enda argument mot att även ha mail-listor.

Jag och många andra med mig vill tydligen undvika FB, för jag skiter fullständigt i vad folk som inte har något liv sysslar med på FB.
 
Last edited:

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
För lagens långa arm plus för att inte folk som ej är intresserade av hojar ska komma med!
Kan de va nåt allternativ?

Sen får du ju komma med bara å hojta ju!
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Vad är detta för resonemang då "Gruppen är låst av säkerhetsskäl skulle jag tro"

Säkerhet mot vadå, detta skulle jag vilja veta?

Vore fint om de som är ansvariga för denna nu "hemliga" FB sida för körningarna, nu lägger ut denna på detta forumet och gör om gruppen till allmän. Varför skall det sitta folk och godkänna vilka som skall få vara med i gruppen och vilka som inte skall vara med.

Vad hände med ett öppet forum och öppna kanaler för att kunna umgås?? :confused::confused:


Med detta resonemang faller folks enda argument mot att även ha mail-listor.

Jag och många andra med mig vill tydligen undvika FB, för jag skiter fullständigt i vad folk som inte har något liv sysslar med på FB.

Jag bara gissar nu och slänger ut något helt taget ur luften, men jag antar att gruppen är låst för hålla "surk*kar" borta.. !

ps. välkommen till framtiden, FB är vår nya folksjukdom som är här för att stanna, iaf ett litet tag till... men även detta är helt taget ur luften.. ds.

ps2. spotta ur citronen ds2. :tungan
 

Markymark

Sporthojsnörd
Gick med
30 Jun 2011
Ort
Göteborg
Hoj
R1
Även om du visste exakt vad den heter så hade du ändå inte kunnat gå med :)

Man måste känna någon helt enkelt. Vill någon gå med, skicka pm till mig här på sporthoj så ska vi se vad vi kan ordna.

Vill du inte använda FB så kan jag bara beklaga detta beslut.. lite som att vägra använda telefonen förr i tiden o kräva att folk fortsätter skicka handskrivna brev.
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Jag dyker nog upp.
Länge sen man var med på en GP-körning.

Bara det är hyffsat tempo, drevningen på hojen tillåter inte sporthojshastigheter direkt :näsblod
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Imorgon blir det en långkörning. *
Vi tänkte vända vid Färgelanda nånstans. Jag och styret sticker från GP kl 11. Vill ngn mer hänga på?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top