PacMan skrev:OK, tackar.
Är det (fortfarande?) bara på norra sidan som det är kass eller ska man hålla sig borta från södra också?
Vet icke,jag åker bort och kollar
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
PacMan skrev:OK, tackar.
Är det (fortfarande?) bara på norra sidan som det är kass eller ska man hålla sig borta från södra också?
non-stop skrev:Nån som har lust att åka kl 14? Jag och svenn666 står vid GP då iaf,titta förbi![]()
Var i Ghettoborg bor du?non-stop skrev:Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!
Cathy skrev:Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder...![]()
Avgång ca 05.30.....![]()
Cathy skrev:Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder...![]()
Avgång ca 05.30.....![]()
non-stop skrev:Vart ska ni?!
jupp,men inte när det regnarnon-stop skrev:Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!
Mark skrev:Var i Ghettoborg bor du?![]()
Hos mig har det bara regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat och ösregnat dom senaste dagarna.![]()
Långa farbron skrev:Lelleträffen Gotland....ligger under stenhård press att fixa ljuset på Marys hoj just nu.
![]()
Mary Jag.
JONQAS skrev:Jag vill med! Finns ju inga biljetter som går hem på söndag dock!![]()
Yeeeeeshornet oskar skrev:Om vädret håller i sig ska jag ut i senare i eftermiddag/kväll några fler?![]()
Hultan skrev:Yeeeees![]()
När, vet ej.. kanske 18? Var, Statoilmacken i munkebäck? Hur, medels hoj kanske! Varför, för att vi kanhornet oskar skrev:när var hur? och kanske den dummaste frågan av dom alla varför![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |