Om det börjar regna drar jag till Miami.. Eller nåt..hornet oskar skrev:låter som en plan!
försöker komma i tid! om det börjar regna bangar jag dock!
Hultan skrev:Om det börjar regna drar jag till Miami.. Eller nåt..
Syns där då. Om det är väder.
Du är välkommen!non-stop skrev:Jag kan hänga med som bagage då![]()
Ja men kolla åktråden högst upp, vi snackade om 18 vid macken i munkebäck!hållundan skrev:
Då är det dax att snart börja baxa läder, tanka moppar och tvinna örpluggar om man ska åka på tur med gänget från Munkbäcksmacken då.Hultan skrev:Ja men kolla åktråden högst upp, vi snackade om 18 vid macken i munkebäck!
hållundan skrev:Då är det dax att snart börja baxa läder, tanka moppar och tvinna örpluggar om man ska åka på tur med gänget från Munkbäcksmacken då.
Ädit: Dock inte jag.
Hultan skrev:okaj..
![]()
Jao det var synd, jag och hornet oskar fick en trevlig tur dessutom fick vi vinka min gamla sucka farvälpeson78 skrev:hehe ja jag missade det segt bara att klockan e 17 56 nu Dax o montera turbon nu då om man ska hinna![]()
Hultan skrev:Jao det var synd, jag och hornet oskar fick en trevlig tur dessutom fick vi vinka min gamla sucka farväl![]()
hornet oskar skrev:jo det var fint tack för turen! hoppas det löste sig med oljelampan!
Hultan skrev:Jao det var synd, jag och hornet oskar fick en trevlig tur dessutom fick vi vinka min gamla sucka farväl![]()
Yes, jodå det är lugnt med lampan..Rasorblade skrev:Så du blev av med henne i alla fall!!![]()
Hultan skrev:Yes, jodå det är lugnt med lampan..![]()
Ja varför inte, så länge det inte kan bli nåt elfel på min bara så.hornet oskar skrev:tror du att vi skulle kunna testa min mätare på din hoj någon dag när jag är tillbaka från turkiet?
ska åka med tjejen till alingsås i dag =) gött väder!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |