Om det börjar regna drar jag till Miami.. Eller nåt..hornet oskar skrev:låter som en plan!
försöker komma i tid! om det börjar regna bangar jag dock!
Hultan skrev:Om det börjar regna drar jag till Miami.. Eller nåt..
Syns där då. Om det är väder.
Du är välkommen!non-stop skrev:Jag kan hänga med som bagage då
Ja men kolla åktråden högst upp, vi snackade om 18 vid macken i munkebäck!hållundan skrev:
Då är det dax att snart börja baxa läder, tanka moppar och tvinna örpluggar om man ska åka på tur med gänget från Munkbäcksmacken då.Hultan skrev:Ja men kolla åktråden högst upp, vi snackade om 18 vid macken i munkebäck!
okaj..hållundan skrev:Då är det dax att snart börja baxa läder, tanka moppar och tvinna örpluggar om man ska åka på tur med gänget från Munkbäcksmacken då.
Ädit: Dock inte jag.
Hultan skrev:okaj..
Jao det var synd, jag och hornet oskar fick en trevlig tur dessutom fick vi vinka min gamla sucka farvälpeson78 skrev:hehe ja jag missade det segt bara att klockan e 17 56 nu Dax o montera turbon nu då om man ska hinna
Hultan skrev:Jao det var synd, jag och hornet oskar fick en trevlig tur dessutom fick vi vinka min gamla sucka farväl
hornet oskar skrev:jo det var fint tack för turen! hoppas det löste sig med oljelampan!
Hultan skrev:Jao det var synd, jag och hornet oskar fick en trevlig tur dessutom fick vi vinka min gamla sucka farväl
Yes, jodå det är lugnt med lampan..Rasorblade skrev:Så du blev av med henne i alla fall!!
Hultan skrev:Yes, jodå det är lugnt med lampan..
Ja varför inte, så länge det inte kan bli nåt elfel på min bara så.hornet oskar skrev:tror du att vi skulle kunna testa min mätare på din hoj någon dag när jag är tillbaka från turkiet?
ska åka med tjejen till alingsås i dag =) gött väder!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|