Jobbet, hellre d än bakis...hornet oskar skrev:är alla bakis och på jobbet eller?
Gud vad jag var sugen på att köra hoj i dag istället vid åttatiden i morse, varmt tomma vägar ingen blåst.. Nice.. Men men jobb hela dagen..hornet oskar skrev:är alla bakis och på jobbet eller?
Just!Hultan skrev:...vid åttatiden i morse, varmt tomma vägar ingen blåst.. Nice.. Men men jobb hela dagen..
Rollsbo? Skönt att hjula ner för den backen efter motorvägen.. .)Thomb skrev:Just!
På hojen genom Kyngälvs tomma industriområde vid 05.00-tiden imorse vart man också hyffsat ensam, hittills dagens höjdpunkt men hem verkar ju lovande...
Sjysst assfalt också, vågar kränga, hänga runt träningsstället (sportlife?)... Lite nojig så tidigt för småvillt, gamla E6 Jörlanda-Kungälv typ...Hultan skrev:Rollsbo? Skönt att hjula ner för den backen efter motorvägen.. .)
Japp så sant, precis där.. Ja vilt är lite nojigt, hade ett close encounter med ett rådjur i går eftermiddag..Thomb skrev:Sjysst assfalt också, vågar kränga, hänga runt träningsstället (sportlife?)... Lite nojig så tidigt för småvillt, gamla E6 Jörlanda-Kungälv typ...
Majoren skrev:Någon som skall åka en tur imorgon tisdag?
Gottis skrev:jag tänkte ta en liten kvällstur nu visselligen med tjejen på bak någon som ska med Majoren är du på lr lockar sängen
Majoren skrev:Vi missade varandra med en minut. Har varit ute och puttrat runt säve, majorna och hällesåker.
rogka566 skrev:Verkar bli schysst väder på onsdag. Tänkte dra en sväng. Någon mer?
rogka566 skrev:Jag och peson78 drar från GP kl 19. Haka på den som vill. Inga planer vart so far...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|