Jobbet, hellre d än bakis...hornet oskar skrev:är alla bakis och på jobbet eller?
Gud vad jag var sugen på att köra hoj i dag istället vid åttatiden i morse, varmt tomma vägar ingen blåst.. Nice.. Men men jobb hela dagen..hornet oskar skrev:är alla bakis och på jobbet eller?
Just!Hultan skrev:...vid åttatiden i morse, varmt tomma vägar ingen blåst.. Nice.. Men men jobb hela dagen..
Rollsbo? Skönt att hjula ner för den backen efter motorvägen.. .)Thomb skrev:Just!
På hojen genom Kyngälvs tomma industriområde vid 05.00-tiden imorse vart man också hyffsat ensam, hittills dagens höjdpunkt men hem verkar ju lovande...![]()
Sjysst assfalt också, vågar kränga, hänga runt träningsstället (sportlife?)... Lite nojig så tidigt för småvillt, gamla E6 Jörlanda-Kungälv typ...Hultan skrev:Rollsbo? Skönt att hjula ner för den backen efter motorvägen.. .)
Japp så sant, precis där.. Ja vilt är lite nojigt, hade ett close encounter med ett rådjur i går eftermiddag..Thomb skrev:Sjysst assfalt också, vågar kränga, hänga runt träningsstället (sportlife?)... Lite nojig så tidigt för småvillt, gamla E6 Jörlanda-Kungälv typ...
Majoren skrev:Någon som skall åka en tur imorgon tisdag?
Gottis skrev:jag tänkte ta en liten kvällstur nuvisselligen med tjejen på bak någon som ska med Majoren är du på lr lockar sängen
![]()
Majoren skrev:Vi missade varandra med en minut. Har varit ute och puttrat runt säve, majorna och hällesåker.
rogka566 skrev:Verkar bli schysst väder på onsdag. Tänkte dra en sväng. Någon mer?
rogka566 skrev:Jag och peson78 drar från GP kl 19. Haka på den som vill. Inga planer vart so far...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |