kosz skrev:2104196Jag är på gp 12:00 på lördag nån annan som är på?
back in black skrev:2102494Ska ta en kortare sväng lokalt.
Moderat tempo...
Skiter i vad läkaren säger just nu...
Poppler skrev:2106239Kommer jag stå ensam vid GP imorgon eller är det fler som skippar spriten ikväll för att kunna köra dagen efter kvällen före?
Rasorblade skrev:2106264Vilken tid....kan tänka en liten sväng om man blir utsläpp. MEN jobbar nat så inte för tidigt.
(Om du vill åka med en motardnisse)
Rasorblade skrev:2106264Vilken tid....kan tänka en liten sväng om man blir utsläpp. MEN jobbar nat så inte för tidigt.
(Om du vill åka med en motardnisse)
Gottschalk skrev:2106397Vi blir ett gäng som åker från hojride MC Älvängen imorgon 11.00.
Se www.hojridemc.com för vägbeskrivning, För er som är tveksamma på vägen så möts vi 10.45 vid Kungälvsfästning och åker till hojride!!!
Tack för en riktigt bra tur idag
Poppler skrev:2106391Det är väl bäst att vara vid GP kl 12 som vanligt utifall det kommer folk som inte hänger på SH så mycket. Eller vad tycks?
Någon med bra lokalkännedom räcker för mig, retardnis... eh... motardnisse eller ej spelar ingen roll
Gottschalk skrev:2106397Vi blir ett gäng som åker från hojride MC Älvängen imorgon 11.00.
Se www.hojridemc.com för vägbeskrivning, För er som är tveksamma på vägen så möts vi 10.45 vid Kungälvsfästning och åker till hojride!!!
Tack för en riktigt bra tur idag
Får väl ta dagen som den kommer då.Rasorblade skrev:2106416Tyvärr är nog det lite för tidigt för mig.....hade tänkt mig vid 13-14 tiden....
Så man hinner sova lite
Poppler skrev:2106579Har lite affärer att ta sköta på fm, men om jag hinner så är jag vid fästningen. Goes without saying men vänta inte.
Over and out
Akn78 skrev:2107304Är det någon som är reisleiter på GP körningarna på söndagar eller? Vet man vart det bär hänn?
yep Lunna Raceways är helt okCalle^^ skrev:2107504Vi va å fikade i gottskärr igår.. På väg hem igen svängde vi av från stora vägen å tänkte kolla om d fanns någon rolig sträcka att köra i dem regionerna.. Hittade en lite ko-stig som va riktigt rolig att åka på.. Fina kurvor å bra asfalt..!! Finns säkert många här som redan vet om den. Men för den som inte visste tycker ja ni skall prova på den om ni är där nere i sommar.. Sväng av där d står " Lunna ". Man kommer senare ut på stora vägen igen nere vid köpstad..
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlac...k=4a&UCSB:TextBoxWho=&UCSB:TextBoxWhere=lunna
Calle^^ skrev:2107504Vi va å fikade i gottskärr igår.. På väg hem igen svängde vi av från stora vägen å tänkte kolla om d fanns någon rolig sträcka att köra i dem regionerna.. Hittade en lite ko-stig som va riktigt rolig att åka på.. Fina kurvor å bra asfalt..!! Finns säkert många här som redan vet om den. Men för den som inte visste tycker ja ni skall prova på den om ni är där nere i sommar.. Sväng av där d står " Lunna ". Man kommer senare ut på stora vägen igen nere vid köpstad..
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlac...k=4a&UCSB:TextBoxWho=&UCSB:TextBoxWhere=lunna
back in black skrev:2107941yep Lunna Raceways är helt ok
Trist bara att det inte finns så mkt andra alternativ, lite svårt att inkludera den i en rolig sväng...
Om man inte just ska ut till Jönssons och fika
Ni missade väl inte Bröndomevägen?
den är oxå kalas
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|