Rasorblade
Ny medlem
Ngn som vill åka en sväng nu vid 12.30-tiden??
Akn78 skrev:2122999Någon som kan lämna väderrapport för göteborg-trollhättan så man vet om man skall åka på 2 eller 4 hjul? När åker ni som åker cykel upp?
zajtar skrev:2123032jag åker vid 11 tiden ,.,
det ser bra ut i hisingen ( gbg ) kollar jag mot kungälv så ligger det lite moln i himlen jag ska ta hojen iallafall
zajtar skrev:2127751jag kan tänka mig ta en sväng om du forfarande e inne
Akn78 skrev:2127752Du får ta med mig på lite roliga vägar. Kan vara på plats om en timma och köra drygt en timma, vart skall vi träffas?
hallå där jag och mr nice guy ska ut nu hänger gärna påAkn78 skrev:2127752Du får ta med mig på lite roliga vägar. Kan vara på plats om en timma och köra drygt en timma, vart skall vi träffas?
vi står på gp 13.40Yamaha farfar skrev:2127762hallå där jag och mr nice guy ska ut nu hänger gärna på
zajtar skrev:2127760en timme bara ojdå då kommer vi ingenstans men det ska ordnas
vi kan mötas på götaplatsen kan du runt 13 40
Akn78 skrev:2127778Skall försöka hinna till GP tills dess... Skall bara trolla lite med lilltösen och fixa lite tvätt, men jag klarar det nog. Farfar kan haka på oxå! Får se om tanten klarar av barn, tvätt och allt annat en längre stund själv... Fan, jag gör ju allt hemma!
Kan bli ett par minuter sen!
zajtar skrev:2127790oke va fan va skoj men då säger vi runt 13 40 -14 00
alla får hänga på .
ju mer ju roligare
Yamaha farfar skrev:2128212Man tackar alla som va me för en god tur.
tråkigt att du inte hitta oss (vi åkte upp på GP trots att de va avstängt OuTlaws som vi är )de får bli en annan tur
Får verkligen sporthojar köra in där e de inte reserverat för volvo kombisAkn78 skrev:2128246Era jäkla H-A gubbar! Bryta mot lagar och paragrafer hela tiden... Det gör aldrig jag!
Jag skall holla koll här, nästa gång det står att nån av Er skall ut så skall vi boka en laglig plats att träffas på, typ parkeringen på backaplan eller så...
jens_rock skrev:2136729Några som ska åka i morgon (fredag) em/kväll?
Behöver egentligen jobbar men pallar inte om vädret är bra...
Jepp!!! låter braRasorblade skrev:2137017ev. så tar jag å sirSmoke en sväng vid 17-tiden
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|