Japp jag är påPacMan skrev:2408030![]()
Fler som vill hänga på vid 18:30?
Japp jag är påPacMan skrev:2408030![]()
Fler som vill hänga på vid 18:30?
Alming skrev:2409514Jag har inte kört med "gänget" så mycket heller, men om någon vill visa rundan runt lygnen så är jag positivt inställd
Ses imon!
Fabbe skrev:2409546ja men itne 13.00 !!
Kört från 15.00 -> 02.00![]()
lite mör nu.. måste vila lite![]()
Alming skrev:2409558Ändrat, 15 är tiden imon. lördag.
Hoppas alla som vill och kan kommer! (Sjörövar fabbe farfars far...)
Brukar vara 12:00 som folk träffas på lördagar, jag står på gp då om vädret är okAlming skrev:2409558Ändrat, 15 är tiden imon. lördag.
Hoppas alla som vill och kan kommer! (Sjörövar fabbe farfars far...)
kosz skrev:2409776Brukar vara 12:00 som folk träffas på lördagar, jag står på gp då om vädret är ok
om nån är sugen.
Ja, du fick väl knappast någon fin tur du... vi var nere i kungsbacka, men då kom regnet, och vilket regn!!!Rash skrev:2410260Ser detta nuVart på en "enorm" bilträff på BRL sisjön..
Åker iväg mot moppen nu och är väl ute och kör om 1-2h.. Mitt nr finns under "Telefonnummer"-tråden. Bara att höra av sig om ni vill ha sällskap![]()
Cykelstyre skrev:2410463Tack för en trevlig tur, regnet till trots
Kom alla hem ordentligt lr?
edit: skoj att jobbmobilen blev pissevåt å hade hängt sig.. Hoppas den ordnar upp sig när den torkat lite. Fick den för en vecka sen, beg visserligen men ändå..![]()
Alming skrev:2410520Ja, du fick väl knappast någon fin tur du... vi var nere i kungsbacka, men då kom regnet, och vilket regn!!!
Haha, jag hade både jobbmobil och privat med mig... tyvärr var det min privata som dog... ficklampan har hängt sig, och displayen är bara vit...
Jo, det var ju kul ändå, fast jag var inte överlycklig på 158:an, för glasögonen imma igen under visiret... Dock klarade visiret sig från imma, men man såg ju inget ändå...
Hoppas alla kom hem ordentligt! (även kungälvborna)
Cykelstyre skrev:2410534Hehe, ne fy fan vad det öste där
Hoppas den kommer igång sen igen din telefon. Brukar ordna upp sig om den får ligga nån dagLr jag hoppas på det iaf
Alming skrev:2410556Batteriet urplockat, och simkort, ligger nu i ugnen på 50 grader
Hjälper ibland, så den torkar upp... Dåliga element här, och saknar torkskåp, så vad gör man?
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |