Alming
-----------------------
Hårtork??? Inte äger jag en sån!!!
Vilket hår skall jag föna???
Vilket hår skall jag föna???
Alming skrev:2410556Batteriet urplockat, och simkort, ligger nu i ugnen på 50 grader
Hjälper ibland, så den torkar upp... Dåliga element här, och saknar torkskåp, så vad gör man?
zajtar skrev:2410603ni e inte kloka tur att jag va tvungen å hjälpa tjejens föräldrar å flytta ..
Pinky skrev:2410682Är det bara jag som kör med mobilen i påse just för att den inte ska bli blöt. Var i Lidköping och hämtade en bil med en polare hela dagen så jag kunde inte haka på, lika bra det kanske med tanke på vädret
.
Pinky skrev:2410682Är det bara jag som kör med mobilen i påse just för att den inte ska bli blöt. Var i Lidköping och hämtade en bil med en polare hela dagen så jag kunde inte haka på, lika bra det kanske med tanke på vädret
.
Cykelstyre skrev:2410711Jorrå, ja hade det både runt plånboken och telefonerna.. Men de hjälpte föga, läckt in iaf
Upptäckte att den privata me har gett upp + att plånboken var lite våt me. Allt för att köra MC![]()
Alming skrev:2410716kostar att va på topp vet du
brukar faktiskt ha påse (en skapligt ny som man kan lita på) men jag trodde faktiskt vi skulle klara oss idag från regn...
Cykelstyre skrev:2410723Aa, det gör ju detOch det finns ju inget annat ställe att vara på än toppen så
![]()
Hur gick de för dom 2 andra som var med då tro, hondan och r1:an? Han på r1an lär vart blött.. Körde ju med gympadojjer också
Cykelstyre skrev:2410723Aa, det gör ju detOch det finns ju inget annat ställe att vara på än toppen så
![]()
Hur gick de för dom 2 andra som var med då tro, hondan och r1:an? Han på r1an lär vart blött.. Körde ju med gympadojjer också
Perra skrev:2410737Jadu hade inte en torr fläck på mig när jag va hemmaMen mobban klara sig fint iaf
![]()
Alming skrev:2410731Hündan? Vi var två på honda...
Han på NTV 650 kom hem fint, prata i tel med honom nyss. (Majs kallas han)
Undra hur mycket jag ska kunna dra på för att köra bakslang, den ligger ju bara skitfast i backen vid fullgas, men vilket drag jag får ändå...
viffern är ju inte slö för fem öre....
Perra skrev:2410737Jadu hade inte en torr fläck på mig när jag va hemmaMen mobban klara sig fint iaf
![]()
trickyrick skrev:2410911Blir ju riktigt bra bilder med den där telefonen...klarade ni er undan regn sedan idag eller? Jag blev dränkt 2ggr!
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |