Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Det var väl inget annat än ett svar på det jag frågade efter..? :O
Självklart så väljer man hojjen framför en sunkig kombi om man ska utforska nya vägar. Dock så har jag inte tid eller lust till att utforska grusvägar eller motorvägen under vardagarna. Så med det i tanken så följer jag gärna med ngn/ngra som har koll på de fina vägarna runtom. Läste att de ska finnas ett par runt ljungskile/lilla edet/stenungsund..? :O
Vill ha kurvorna utan att behöva chansa vilt..

Jo jag förstår dig exakt va du menade . :tummenupp
men istället för å sitta hemma å inte göra nåt så kan man alltid chansa ..
jag brukar göra så .
är det ingen som har tid så tar jag mig en runda på nya vägar å ser om det finns andra alternativ till nästa gång man är i en stor grupp... :tummenupp
 

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Ort
Varberg
Hoj
Ducce SF 1098 S
Jo jag förstår dig exakt va du menade . :tummenupp
men istället för å sitta hemma å inte göra nåt så kan man alltid chansa ..
jag brukar göra så .
är det ingen som har tid så tar jag mig en runda på nya vägar å ser om det finns andra alternativ till nästa gång man är i en stor grupp... :tummenupp

Jo, självklart! Är pyrfärsk i götet, så vet bara inte riktigt vart man kan börja :gnissla..
Har helt plötsligt massa med fritid efter jobbet så lär väl bli en hel del spontan körande framöver.

Var fick du luft ifrån?
Lite onödigt va? :va
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jo, självklart! Är pyrfärsk i götet, så vet bara inte riktigt vart man kan börja :gnissla..
Har helt plötsligt massa med fritid efter jobbet så lär väl bli en hel del spontan körande framöver.


vi kommer nog ta en sväng till helgen .. du får gärna hänga på om du vill.. :)
 

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Ort
Varberg
Hoj
Ducce SF 1098 S
vi kommer nog ta en sväng till helgen .. du får gärna hänga på om du vill.. :)

Tackar för inbjudan :p Hänger gärna på om mina andra planer för helgen avbryts. Tanken är att ett gäng på ~12 pers från mina hemtrakter ska göra västkusten me hojjarna till helgen :yoparty . Kommer bli intressant och se hur vi löser boende biten då vi inte har bokat in oss på ngt än. Tips på vandrarhem/stugby? :)
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
a om jag nu hittar db-killer till min hoj .

Its definitely raining! You people talk too much shit! ut med er istället! I vote...
Vi träffas på Göteplatsen kl 16:30! Häng med Skolda( det är där vi träffades sist, utanför biografen...längst upp på aveny!)

Elie...har kollad upp lack till dig, han kan först om 3 veckor...3500:-??????:död

Antonio...Stoppa den med stålull och drar ner till falkenberg...du blir nog en bättre make sedan med!:tuttar

Kom nu Per...däck har du, så du hänger med!:D

Did i leave anybody out???:va

Då så....catch upp bitches!:arsele
 

elie

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Ort
under mitt tak!!
Hoj
06 R1 ,08 R1, 04 R1, 99 R1, cbr 600f
Its definitely raining! You people talk too much shit! ut med er istället! I vote...
Vi träffas på Göteplatsen kl 16:30! Häng med Skolda( det är där vi träffades sist, utanför biografen...längst upp på aveny!)

Elie...har kollad upp lack till dig, han kan först om 3 veckor...3500:-??????:död

Antonio...Stoppa den med stålull och drar ner till falkenberg...du blir nog en bättre make sedan med!:tuttar

Kom nu Per...däck har du, så du hänger med!:D

Did i leave anybody out???:va

Då så....catch upp bitches!:arsele

hahaha thanks:tummenupp men d e redan fixat men tack ändå..jag hade gärnat haka på idag men har ju gips fifan:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
 

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Ort
Varberg
Hoj
Ducce SF 1098 S
Its definitely raining! You people talk too much shit! ut med er istället! I vote...
Vi träffas på Göteplatsen kl 16:30! Häng med Skolda( det är där vi träffades sist, utanför biografen...längst upp på aveny!)

Elie...har kollad upp lack till dig, han kan först om 3 veckor...3500:-??????:död

Antonio...Stoppa den med stålull och drar ner till falkenberg...du blir nog en bättre make sedan med!:tuttar

Kom nu Per...däck har du, så du hänger med!:D

Did i leave anybody out???:va

Då så....catch upp bitches!:arsele

Haha. Kommer och säger hej iaf. Sen måste jag nog röra mig mot trollhättan för att möta upp my gang från skaraborg. Då det är lugnt på kontoret har ja senaste timmen putsat och polerat :) Inte missar jag en posör runda vid GP :)
 

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600 FS - 02
Punktering

Oj,....blev tydligen ändring i planerna.....ngn som kan hjälpa o fixa punka på bakdäcket?:huvet
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top